tisdag 22 november 2011

Mossgranar...

...var himla roligt att göra:) 
 I gårdagens inlägg visade jag bilder på Saras mossgranar.. 
som var såå söta.
Härmapan jag,  ville så klart göra egna!

Så istället för att göra något annat vettigt blev det granar:)  för jag  väntar bara  på att få åka till tandläkaren och laga en avbiten tand.. och känner en  viss liten oro...

Men ååå så kul det var att fixa dessa granar.. blev bara två för mossan tog slut! 
 Granarna står inne för tillfället, men jag tänker ha dem ute sen.

 Att ta bilder  i det ljuset som är nu tycker jag är svårt..både ute och inne faktiskt.


Nu får jag hitta på något annat.. klockan tickar sakta ,sakta fram till tandläkaren!!


[]...Pia

Ps...lite uppdatering..NU är tanden hel och jag har lite mindre slantar:) ds.

6 kommentarer:

spetsar och änglar sa...

Tycker att dina mossgranar blev riktigt fina!

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren!och inte allt för dyrt!!!!

Ha en fortsatt fin dag!
/Heléne

Vardagligt svammel sa...

Jättefina granar!
Jag gjorde sådana förra året,
en bra påminnelse, Tack!
Gillar dina softa kanter på dina bilder, vad för redigeringsprogram använder du?

Patricia sa...

Ha ha .. du är för kul, tack för kommentaren .. =)

Visst händer det att jag med kikar hos någon utan att skriva men oftast skriver jag någon rad.. =)

Vilka söta granar du gjort, du är så himla pysslig .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

Fånga dagen sa...

Good morning dear you!
Vad fina granar, så mysigt med mossa.
Hur gick det egentligen med tanden förutom att du säkert la ut en massa onödiga pengar på den?
Isch för tandläkare.
Ha en riktigt bra dag nu pysselmaja
Stor kram
Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas käftis var snäll mot dig, inte snällt mot plånboken det håller jag med om. Såna granar ska jag försöka göra, har hönsnät i garaget. Och det gick jättebra och ramla i iskallt vatten, en liten nacksträckning bara. Automatiskt försöker man ju hålla upp huvudet.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

lotta sa...

Såå gulliga granar!! Ha det mysigt i advent! Kram Lotta