måndag 7 januari 2013

Slumpen...


...avgjorde att...

 i inlägget av min lilla utlottning, 

där 8 stycken hade kommenterat ... blev det ...

***

Pillargontanten...Granne med Selma...Elzie...Ullan...Carina...Marianne..Catarina...Annika...

som "vann" i utlottningen...

Och ....Slumpen kommer att avgöra vem som får vad...

Men inte slumpen här nedanför..

 utan jag gör 8 stycken "paket" och sedan får posten göra resten..

 ja dvs.. jag skriver ju namn på paketen först ;)))

Grattis och tack för att ni ville vara med och "fira"..;))

Så... Pillargontanten, Elzie, Carina, Marianne och Catarina... 

får skicka adresserna till mej..för di andre tre har jag adressen te;)))

***
[]...Pia

Slumptal

                                             
Tal 1: 
Tal 2: 






3 kommentarer:

Elzie sa...

Nej men vad gulliga du och slumpen är. Så roligt att börja det nya året med en vinst. Ska skicka dig adressen på mailen.
Nu måste jag fortsätta att läsa om din förändring! Har ju inte hängt med ett dugg.
Ha en fin kväll vännen.
Kram Elzie

Pillargontanten sa...

Åh, vann jag?!
Va kul isf ;)

Pillargontanten sa...

Jag har inte din mailadress...

Min adress
Södra Näs
66492 VÄRMSKOG

Sprätt Lätt :)

Och va ja heter, ja de vet du ju, typ Lotta :)