fredag 28 december 2012

Hipp hipp hurra ...

...för mej som fyller sex år ida..;))) Ja får väl erkänna att DET var väldigt längesen jag fyllde sex år!! Nu var det snarare den här lilla bloggen som jag haft igång i sex år.......sitter just nu å tar en långfrukost alldeles ensam ...jo Selma, min lilla följeslagare är nära nära mej förstås;) Karln min han är på språng ... följer vårt äldsta barnbarn som tränar och spelar hockey i dag och det passar farfar ypperligt som både är ledig OCH älskar sport;))))

***

 Nu som sagt sitter jag här och har kommit på vad jag ska göra. .... tänker göra ett inlägg till ikväll och då visar det sej om det lyckades det jag tänker göra!!..... Hoppas ni får skön och mysig dag ... Lite kallt än men tror nog solen kommer sen;))))

 [❤...Pia]


Ps...bloggat via mobilen och en bild från instacollage/instagram..  visar min gamla goebelängel..och mors broderade duk.. och som jag nog visat här ett antal gånger.. MEN se det går nog inte att undvika.. bloggar man så länge då blir det omtagningar;)..ds.

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Pia. Din blogg var bland dom första jag upptäckte.
Kramar
AnnaMaria

Marita sa...

Grattis! Din blogg har jag följt i flera år!
kram, Marita

Mitt smultronställe sa...

Hej!!
Och GRATTIS till din blogg!!!

Har aldrig varit här förut då jag varit ifrån bloggandet ett tag, men va mycke fint du har att visa!!

Ha det gott och Gott Nytt År på dej!!

Elzie sa...

NEJ men stort grattis tjejen! Att du varit igång så länge, inte klokt.
Hoppas du har en fin fredag.
Kram Elzie