måndag 17 september 2012

Jag "bygger" vidare...



..jo tack .. man har liksom fastnat i kakfatens värld ;) 
Lite pyssel är det väl att få till det med rätt mått mätt... 
och ska erkänna att ibland så kommer inte ögonmåttet / måttbandet riktigt överens...
 men då skyller jag på att det är faten som är lite sneda!!.. 
och det är de faktiskt  ibland...

Lite mörk bild.. den är från Instagram i mobilen...!
Men tror det syns lite hur man kan bygga dessa kakfaten.. 
PINNARNA..dvs metalldelarna  som gör det till våningsfat....
kommer från Klaudia på KAKFATERIET.

*

Mina kakfat har blivit ett antal nu.... hoppsan *blink*blink*
och NU måste jag bestämma mej för vad som ska hända med dem..
 något av faten ska bli en present.. 
 något ska få stå i en butik.. osv.. men resten...
 kan inte vänta till slutet av nov...
 till julmarknaden i Brunskog.. eller oxå kan jag det..;).. får väl se..!..
 Lär bli fler.. för kul är det och kombinationerna är många många.. 
OCH det är väldigt roligt att göra ...
 På bilderna är det ..två olika färger på metalldelarna.. 
och ÅTTA  olika fat/koppar/skålar...
OCH som synes så går det att mixa ihop lite hur som haver..;)))
I förra inlägget finns ytterligare ett förslag!!!
*
Sen har jag andra färger..!!! till andra byggen.. 
men det visar jag nån annan gång..!

*
 Tro för alldel inte att jag borrar och bygger jämt.. 
nää då det  finns små hjärtegryn te barnbarn som upptar väldigt mycket av min fritid;))

[]...Pia

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej go vänner...
*blink*blink*...kul att du skriver en rad här hos mej.....;))

LantlivsAnette sa...

Åhh vad du är duktig Pia !!
Sååå fina fat du gör alltså..
Kraaam Anette