lördag 14 januari 2012

Det kom ett par vinster...

...på posten för några dar sedan.. Det var bl.a  några änglar :)


På facebooken  kan man vinna en massa " saker" lite då & då!
Vilket jag har gjort några gånger nu:) 
 Hur kul som helst.. och man behöver "bara" klicka i gilla :)
*
Hur som haver.. jag har "LYCKATS" tre gånger  på kort tid.. 
OCH  två av vinsterna kom  med snigelposten nu under veckan.. 
En av vinsterna innehöll ett blockljus med ett tryck/ bild av änglar..
och ett litet betonghjärta med krusiduller på:)..
samt två änglar som man kan sätta fast på ljus...
den ena syns på bilden  ovanför.. Det vinsten kom från Mitt måleri..
*
Andra vinsten kom från Säffle och ESS-FOTO..
där blev min vinst en "Modell för en dag".. 
 med allt vad det innebär.. ska bli spännande
..när jag vågar ta steget till att beställa en tid:)..
En tredje vinst fick jag  för ett tag sedan
och ska  göra en överraskningstur med "någon"  framöver våren har jag tänkt..
Vinsten  där kommer från Esters café och är ett afternoon -the för två:)
*
OCH  en vinst till kom jag på nu..fast det var här i bloggvärlden ..
Vinsten som jag fick från de kreativa och återvinningspåhittiga systrarna  kan ni se här :)

[]...Pia
Ps... å nyss vann jag  en PUFF från Asplund textil... tror Fru Fortuna har ett gôtt öga till mej just nu:) ds.

5 kommentarer:

Carina sa...

Hej Pia!
Grattis till vinsterna! Vilken jättefin ängel!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Unknown sa...

Grattis Pia, underbart ;)
Härligt att vinna litet ♥
Hoppas du njuter av helgen ,)
Kramisar Anki

Sara sa...

Du har kommit in i ett riktigt flyt! :) Kul! Grattis!!
Kram

EM sa...

Vilken tur du har! Härliga vinster.
Du delar väl med dig när du gjort "din dag"?
kram elsamarianne

Anita sa...

Ja som sagt...vilket flyt ....grattis Pia