söndag 18 december 2011

Bara några dar ...

...kvar tills julfriden sprider sej:)..
 iofs så har nog friden redan spridit sej här hos oss..
 Inte många knop  just nu..  i sakta mak skrider jag fram:)

När så solen  idag lyste upp den annars sååå mörka värld som är ute nu..
tog jag med mej mor på promenad  runt Sågudden..
där som jag & Selma brukar gå ganska ofta..
Dels för att det är en vacker plats att ströva runt på
och dels för att där kan Selma springa lös:)
Nu går denna lelle hunden min, inte särskilt långt från våra fötter precis !
Så det är lätt att koppla henne  om vi skulle möta nån hund .


Det är en gammal plats Sågudden, med många  gamla hus och stugor lite utspridda här & där...

 HÄR tror jag bestämt TOMTEN bor... 

Det var nog allt från mej idag... 
får se  om jag gör nåt mer inlägg innan julen kommer ...
 OM inte såå ... garderar jag mej och
 ÖNSKAR ER ALLA EN  RIKTIGT GOD JUL ...
 och tack för att ni såå troget  kikar och läser om mina bravader...:) 
 på återseende.. jag lär nog inte sluta... än..
 för om ett par veckor har jag bloggat och skrivit här i mitt lilla VARDAGSRUM.. i FEM år.

Kanske man skulle slå till med nånting då *blink* blink*

[]...Pia

2 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

hälsningar till Selma från Selma .härligt promenadställe ,kram Nette

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilket fint promenadställe ni har !! Jaa, tänk att det nu snart är jul..man kan inte riktigt fatta hur fort tiden har gått..
Jag vill önska dig och Selma en riktigt God Jul..jag kommer att göra inlägg varje dag, så du kan ju kika in om du har tid o lust !!
Kraaam Anette