tisdag 11 januari 2011

11/1 -11...

...  och klockan 11 på kvällen. Som vanligt icke trött!   Selma som ligger på fårskinnet har jag visat några gånger:)..Men efter att ha tittat runt här hemma och konstaterat att nåt annat i FABRIKENS TISDAGSTEMA  DJUR i INREDNING  finns inte att visa!! Jag har inga  uppstoppade djur någonstans..  är nog inte något för mej:).. Det fanns och finns fortfarande i mitt föräldrahem.. fåglar, illrar..ett och annat horn..Nää för mej finns bara ...

...Selma som djur i inredningen.. HON inreder såå bra.. Här ligger hon alltså på det vita fårskinnet..som jag visade första gången  här.. plus nån gång till:) Hon inreder just nu ...bygger små bo i filtar och vad hon finner för något som passar  skendräktigheten.  

♥...Pia

Ps... och visst blev det några km närmare Sunne idag oxå.. 1 timmes promenad med en motvillig Selma...den effektiva tiden blev därför  "bara " 35 min. Men motion blev det och det är huvudsaken:) ds.


... förresten om jag tänker efter..dammråttor gillas det?..och fårskinn?.. japp då har jag mer djur i inredningen:)


9 kommentarer:

Beth sa...

For en vakker liten hund du har?

Anki sa...

Haha, dammråttor...ja då har jag oxå mååååånga djur hemma!
Men u, är du inte rädd att tappa bort den lilla godingen i all snö...det är ju nästan så mina stooora försvinner!

Kraaaam!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Selma är så söt, en riktig liten linslus. Hon matchar fårskinnet perfekt. Så duktig du är, snart är du framme i Sunne. Jag fick ett litet avbrott i mitt gående, är nog bara i Edsvalla...
Kramar
AnnaMaria

The Secret Garden sa...

Det var väl den bästa "inredningen" man kan tänka sig! :)
Hos mig finns djur i inredningen bara som mina tre labradorer och en kanin som är lös i huset.

Ha det gott!

Skogslyckan sa...

Selma klär verkligen fårskinnet!
Fin bild...
Kram Pia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jamen det är ju klart! Dammråttor hör ju också till den kategorin! Det var ju jättebra, då tror jag att vi är några fler som har djuriskt hemma... hihi
Kram
Marie

EM sa...

Djur är väl inte insekter, också, eller räknas dom? I så fall har jag flugor, redan eller fortfarande, till kattens stora förnöjelse.
Stackars lilla söta fia som är skendräktig, de blir så ledsna när det inte "blir nåt". Har alltid haft tikar, men nu har vi en "det" och han har inga hormoner som ställer till det längre.
Snön ligger ännu en gång vit på taken...
kram elsamarianne

Nyanser av vitt sa...

Vad duktig du är och så sötär lilla Selma.
Ha en trevlig helg
Kram Agneta

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Goa, söta Selma ..hon är ju bara för go där hon ligger på fällen..
Jaa, du må tro att det är skönt att vara hemma nu..och lilla Nisse blev som tokig..han följer mig var jag än går nu..vaktar liksom..
Dottern sa att han hade varit extra tjurig då jag var borta, och ingen matlust..lilla Nisse..
Ha det gott vännen
Kraaam Anette