måndag 20 september 2010

En känslans väg...

... För  ett tag sedan så frågade jag Mia, om hon kunde tänka sej att göra ett smycke åt mej?.. Så klart hon kunde... till VEM och HUR skulle det se ut?.. Ja, jag hade tänkt ge bort ett smycke till en go vän... som skulle fylla jämna år i sep.  Så sagt och gjort.. 

Mia fick min beskrivning av vilken den här goa vännen var...HUR hon var som person och så vidare..    
..och så fick hon fria händer till att skapa ett vackert halssmycke..

Jag har haft  tät mailkontakt med Mia bl.a  och  igår skickade hon smycket till mej ...idag kom det ett stort kuvert på posten. ..

Superspännande att få se HUR det blev..

..JAG blev mer än nöjd..och NU hoppas jag att min goa vän och marknadskompanjonen Lena :) ska bli lika nöjd....
I morgon  visar jag HUR smycket ser ut....På bilden ligger det en smyckespåse gömd bakom Mia.....
(alla bilder är förstorningsbara:) 

 ♥...Pia
Ps..ny skorpa i skorpbloggen:)....ds

2 kommentarer:

Matilda sa...

Men åh! Nu blev jag ju hur nyfiken som helst!!!=)

Kram, Matilda♥

EM sa...

Å vad spännande. Jag älskar vackra smycken.
kram elsamarianne