tisdag 22 juni 2010

Den borttappade midsommarstången...


.. antingen så har jag blivit glömsk eller så är det hustomten som varit framme ..igen:) För nu har här letats i flera dar..och inte en skymt av den RUFFIGA  lilla midsommarstången!

Förra midsommar´n gjorde jag några trådslöjdsstänger...Några sålde jag och TVÅ behöll jag.. och BÅDA är nu spårlöst borta??

Sånt där retar mej så till den milda grad..att något bara mage att försvinner så där..Självklart finns de här i huset..men var??..Om jag bodde i ett slott eller en stor herrgård..då skulle jag förstå..men inte i ett litet hus!!..

 Repris på  förra årets midsommarinlägg ( som du kan se här) blir det nu istället..och så åker vi bort över midsommar... till Dalarna : ).. och då gör det inget att stången är bort eller..nää  det retar mej fortfarande ..

♥..Pia

6 kommentarer:

Noll54/Eva-Karin sa...

Men Pia har du tappat stången,,,den kommer nog fram till jul ska du se!hihi
Nej men vad synd,,,, den var ju så fin!
Det är mycket folk inne i butiken och frågar efter stänger, men dom jag sett på mässorna är sååå fula! Får kanske få fram något roligt till nästa midsommar!

Ha en riktigt skön sådan!

Kram E-K/noll54

Pillargontanten sa...

Ahh, den kanske har gömt sig :O)
Du hittar den nog ska du se.

Ha det så kul i dalarna :O)
Trevlig midsommar på er!

hemtrevnad marie sa...

Å, så synd på den fina stången!
Midsommar i Dalarna...jo ja tackar jag, gud så vackert!!
Och boken är redan postad i går, hoppas du får mycket glädje av den!!:)
kram på dig!

Skogslyckan sa...

När du skall ta fram julsakerna så hittar du dem garanterat. För saker man inte hittar har ju en viss förmåga att dyka upp när man inte behöver dem...Kul idé, hade gärna köpt en sån..
Varma midsommar kramar från Pia

Fånga dagen sa...

Hallå där!
Vad kul att du gillade mina fynd.
Jag ska till Rättvik jag så det är inte så många mil emellan. Jag älskar dalarna överhuvudtaget.
Ha en riktigt skön midsommar nu
Kram Lena

Viola sa...

Förr eller senare kommer den fram..känner igen scenariot..ha det nu så gott i Dalarna, kramen