onsdag 10 februari 2010

Haha...det HÄR var roligt må ni tro:)

.....Måste tala OM vad jag håller på med :)
Skrev ett mail till Sussie för några dar sedan och undrade HUR hon gjorde när hon fick bilderna så STORA och lite huller om buller....Klart jag fick svar om hur man gör..NU VET JAG och det hade jag aldrig kommit på att man kunde gå in där och fixa till det....hehe..men nu kan jag..trallala lalla la ..nästan!
**
Så för att testa detta tog jag en bild bara lite på måfå ur min bildmapp..det blev en kanin bild :)..och så provade jag med  att lägga in stora.. jättestora .. medel och små bilder..Jahaaaadåå det gick galant..*lycklig* för stunden var jag, när det gick precis som jag ville..sen tog jag bara bort bilden UTAN ATT ta bort hela inlägget!!..Därför gott folk så var det ett inlägg utan text OCH bild :)..flera kommentarer fick jag för det...kanske inte så dumt..*fniss*..Nä skojar bara..här kommer dagens inlägg..


Något spännande sker i inredningsvärlden..............Säkert något som många av er redan sett ..ANETTE & KATARINA "släpper" en bok..På bilden bredvid syns framsidan på boken..en bok som Anette beskriver & berättar om på sin blogg . JAG VET  EN som kommer att "hänga" på dörrlåset till den närmaste butiken som säljer DEN boken..dvs JAG :)

Den här bilden har jag "lånat" hos Katarina  Anettes bok-kompis / fotograf och som oxå  har en blogg.





Anette skriver att det blir inredning blandat med goa recept..säkert är att det  förmodligen kommer någon slags chokladkakbild med och Anettes vackra röda porslin Bengali .som oxå jag gillar...dock har jag väldigt lite av det porslinet...letar febrilt på loppisar..bl.a..
*
Nu har jag fått till det med bilder..men Sussie hjälp..texterna då..de hoppar hejvilt? vad gör jag för att få dessa texter på rätt ställe??!!

♥...Pia
Ps...nu är det dax för att gå och "mata" den sura kompisen:)..snart får man baka av den också...ds.

7 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Vilken sköning du är Pia.... Ingen text, men jag skickar dig en kram ändå för att du är så härlig :)

Geta sa...

Spännande!!!

Annika sa...

Hmmmm... vad har vi här då.... en spännande berättelse om din dag på jobbet....:) eller???? :) Kram Annika

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad roligt att du visar vår bok..!!
Kraaam Anette
P.s Nisse är med i boken..såklart :)

Rummet för välbefinnande sa...

Visste väl att det var så att du "grejsa mä nôtt"
Här får du en kram till för du är lika härlig än *ler stort*

Anki sa...

Haha, du är allt rolig du...å lika otekninsk som jag??!
Hoppas du får ordning på det hela!

Kram kram!

Annika sa...

Ja du da kör vi den 16:onde da.... kommer på môran...:) sägg e ti du bare... har du textilfärg o duttare???? ska ja ta mä schablon..?? trodde faktisk du hade fått ett liiiitet hjärnsläpp där när ingen text fanns...:) men du får bereda dig på att du får visa hur du gjort för mig..... vilken fin bok det verkar vara du reklamar för.... spännande.... kram kusin