onsdag 30 juli 2008

Blir ni trötta på mina loppisfynd?

...inte??? Då så, då kör vi igång.....

(vill du se..riktigt.. riktigt STORA bilder och

verkligen seeee hur det ser ut allt ..klicka på bilderna..:)

...med en tavla, som jag inte vet var jag ska hänga den ...än:)
Med ett lite annorlunda motiv, vet inte om det ska kallas
religiöst eller det motsatta??!! ..Jag slog iallafall till på
loppiset..med en femma!
*
...Här en låda med gamla gardinringar....I lådan
låg även några virkade spetsar..gamla förstås:)
Betalade ..30 spänn för allt.... jag trodde att det
var för EN gardinring först....Men som tur var
..inte, utan för alla 41!! ringarna..Så jag slog till
där med:) *
..Kolla ...visst är de fina...?? Jag tyckte att de såg ut som de där metallhängen, som finns hos en del webbutiker..bl.a Jeanne darc Living .. * Kakpeker som vi säger i västvärmland... * ..Här har ni hela bordet fullt med det som jag fyndade på fredagens loppisrunda...Jag har mera...glömde några som jag redan ställt" ut... när jag tog bilden.. .. ...Pia...

6 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart vi inte tröttnar på dina fynd! Bara kul att se... :)
Jättefina grejor!

Ha det gott, kram Marie

Tina sa...

Naturligtvis blir vi INTE trötta på dina fynd.. Det är så roligt att få se... En massa fint har du hittat!!! Kram Tina

Granne med Selma sa...

Jag vill se ALLT du fyndar! Idag har vi glasat färdigt alla 200 glasrutorna på stora verandan... *puh* fast nu återstår en hel del kittning *puhpuh* Och Råland mår bra - han hälsar:-) De första två dagarna lät han inte värst mycket. Men NU du! vete katten om det inte får bli Vråland ;-)
Idag har jag haft kaffegäster. Gissa om ögonen blev stora när jag dukade upp alla sorterna. Jag låtsades som om det regnade och framstod som den värsta matmora i hela Östra Ämtervik... får väl hoppas att de inte kommer tillbaka. Då lär det bli som vanligt - Mariekex eller Ballerina ;-)
Kram Sussie

Jenny Oak Fae sa...

Superfina fynd du gjort!!!

: )

Kram, Jenny

<3

LantlivsAnette sa...

Men Pia..Pia !!
Det är ju med dig man ska gå på loppis !! Himmel alltså vilka underbart fina saker,och nästan gratis ju..
Tavlan..mmm så fin och allt porslin !! de där blommiga tallrikarna,och den där vita koppen,den vill jag dricka kaffet i ;)
Jaa jisses säger jag, vad vi bloggare fin kammar alla loppisar..hii..hii..
Jag tycker det är så himla kul att få se vad alla fyndar,gamla fina saker , det är så fint..
Jag har hittat ett så vackert skåp på blocket,vet inte om jag redan har nämnt det för dig..det ska stå i butiken,jag ska visa det i morron tänkte jag.
Idag kom det värsta åskvädret här,så Nisse fick vara så rädd..
Ha det så bra Kram Anette

Anonym sa...

I've been exploring for a little bit for any high quality articles or blog posts in this kind of house . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site. Studying this info So i am satisfied to exhibit that I've a very just right uncanny feeling I came upon just
what I needed. I so much surely will make sure to don?
t forget this site and provides it a look on a continuing basis.
Also visit my website :: met