torsdag 18 oktober 2007

Jaha ja..då var det dax igen .....

Jag har blivit utmanad avMarie att berätta 7 sanningar om mig. Här är lite om mej då.. och några av alla sanningar:) 1Jag är en stor gottegris...säg choklad ..jag kommer på direkten:).... 2Jag gillar att blogga..som om ingen visste det numera... 3Jag har en dröm om en egen butik......med...ja gissa det ni:) 4Jag är mörkrädd, fast jag är uppvuxen på mörkaste landet..med stor skog runt omkring.. 5Älskar att köra fort...fast bara när jag är ensam i bilen..hm...ska bättra mej.. 6Jag har en tendens att..vilja göra många saker på en gång..kvinnosyndrom kanske:). 7Älskar mina ungar både de stora & de små... över högt och lågt..genom eld & vatten... Här är reglerna: 1. Länka till den som har taggat dig! 2. Berätta 7 personliga sanningar om dig! 3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg! 4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade Jag skickar vidare denna utmaning till några personer dit den, så vitt jag kan se, ännu inte nått - eller i alla fall inte genomförts. Anette, Majsan, Mari, Designe, Stina, Ewa och till slut ...Bodil!

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Pia, vacker väggtext i inlägget udner... Ja, håller med, jag gillar också att blogga, älskar godis och vill ha en butik! : ) Ha en fortsatt bra vecka och skön helg! Mari.

Anonym sa...

Hej! Tackar nog nej till just den här utmaningen eftersom det inte var så länge sen jag gjorde just den här på min förra blogg! Tack ändå!...den utmaningen ovan är jag gärna med på! Tack för inbjudan! Kram :)

n o r d i n g å r d e n sa...

oj, här ser jag först i dag att mitt namn var omnämnt! Så du inte tror jag var fräck i går och igonerade det! : ) Mari.