onsdag 23 maj 2007

Boken jag ville ha.....

...den finns hos mej nu...köpte den själv....
Den har alla dessa fina bilder som det
har skrivits om, så jag är helnöjd!!!!
Som sagt, jag skulle köpa presenter
till alla andra.... och kommer hem med
en stor hög till mej själv.....det är inte
dåligt minsann:) Men jag har bara tagit
bilder på boken än..så det kommer mera..
*
...Jaha !! Så till dagens händelse... den blev ganska intensiv!
Vi gick en långpromenad med Selmas mamma Maya,
syster Ellen och lilla vilda Vera..Bilden ovanför visar
lilla vilda Vera sätter Selma på plats med lite skäll:)
Liten på jorden, men stor i ..orden...
stämmer rätt bra...kan man säga om vissa...
*
Ja, så var det, det där med datan då...
När jag skrivit klart allt, efter jag sätt in bilderna..
så visar det sej att en bild är ...borta med vinden..
...så himla sur jag blir!!
Det var en bild på alla fyra hundarna som låg
och vilade på gräsmattan, i väntan på att det
skulle komma något kul förbi på gatan att skälla på....
DET gjorde det kan jag lova..flera stycken, både fyrbeningar,
tvåbeningar och en och annan cyklist...gud så kul ....
att bli utskälld av fyra vita ulltussar...
*

7 kommentarer:

Signes Vind sa...

Så boken har kommit nu - är den lika fin som den ser ut??? Längtar efter att få möjlighet att köpa den! Vilka söta hundar!!!!

JULIEK sa...

Åja den boken har jag også fått. Den er faktisk utrolig fin, ble jættenøyd med den. Massor av bilder och insprasjon : )

Interiørhuset sa...

den boken vil jeg også ha!!! de er så nydelige de hundene=)

LantlivsAnette sa...

Åhh..så gulliga dom är Selma och vilda Vera..vad roligt att dom får träffas och busa..hundar ska ju ha kompisar.Så du har köpt boken nu!!Jag har verkligen funderat på att köpa den,såg att Mollys Hus säljer den.Kanske man lägger in en beställning.Kram Anette
(väntar med spänning på att få se det andra du köpt..)

Stina sa...

Så söta de är. Kram Stina

hulukvarn sa...

Boken är ju så fin! Jag blir sugen att göra om en del om en säger:)

Kramar

LantlivsAnette sa...

Tack för din kommentar idag..du är rolig du..just nu känns det bara jobbigt med renovering här i huset..men man får väl bita ihop..det blir ju färdigt någon gång..Nisse ligger vid mina fötter och pockar på uppmärksamhet..måste gå ut med honom nu..Kram Anette