fredag 26 januari 2007

Kaffebönan...

..ahhhh, nu bara måste ni gå in till Kaffebönan idag. Det gjorde jag....

mmmmm gick i nostalgins tecken för heeeela slanten . Först lite fina bilder,
"osså" drog han igång Nisse Hellberg (alltså)....Lyckliga gatan ....Jaaa, suck !!!
säger bara det och om ni inte hört den redan så .... LYSSNA på den,
alltså vicket gung!!!! Nu har jag växt upp med den låten också så det
hjälper väl till lite i NOSTALGINS tecken. Men då var det Annalena Löfgren
som sjöng, undrar om inte Nisse är ett stå vassare??!!
Eller om Annalena ÄR nostalgin själv?..
Så där, nu fick jag något att fundera på, HUR gör man såna bilder???....och musik hur får....????? Nja, får se om Pialotta :) tipsar lite om hur hon gör!!!!!
Så njut en kopp kaffe och lyssna till Lyckliga gatan det ska jag göra en gång till !! :)

(Hej Agneta! Vad tyckte du om NISSE ? Bra va? Vi kanske ska spela denna låten till måndagskvällen när vi Scrappar och gör kort???!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj oj en sån massa lovord till mej.. Man tackar o niger djupt.. Lite svårt att förklara det där med bilderna så här.. liksom musiken.. har du någonstans där du har musik på nätet, så är det lättare.. Jag har om du inte vet det, en hemsida oxså.
Kopp kopp o en fin söndag

♥ Pia... sa...

kopp kopp själv du!!