tisdag 23 januari 2007

Trillat dit på ett nytt...


...tema har jag gjort!!
Nu är det tisdagstema som gäller.
Såg detta hos

och
Självporträtt var det denna tisdag.
Hmm, det fick mej att fundera en stund
Jag som aldrig vill vara med på bild,
än mindre på en bild som jag tagit själv.
Det kan ju bli hur tokigt som helst!
Nu blev det tokigt ....jag ställde mej
framför en spegel och klick så var det klart.
Så blev det ett självporträtt, eller
vad man ska kalla det!
Spännande att se vad alla andra har
för självporträttsbilder. Såg att julie-k hade
sin skuggbild. Bra idè måste jag säja.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!
Hyggelig blogg du også har. Også sånn en fin hund. Jeg hadde en Westi før og han ble 15 år. Bossen var hans navn. Gi Selma en klapp fra meg.

♥ Pia... sa...

mrs.churcill: det ska jag göra.Selma är 4 år och jag hoppas att hon blir så gammal som 15 år,vilket inte är ovanligt vad det gäller westiesar...

Mia sa...

Morsom tolkning av temaet. Og så herlige vinterbilder du viser også. For ikke å snakke om Selma da - en nydelig hund. Så ut til å kose seg i snøen.

Anonym sa...

ikke dumt portrett for oss som ikke er linselus...hehe! Ser du har en Westie! Kjempesøt! Jeg skulle egentlig ha en Norfolk terrier, men det var sååååååååå lang ventetid, også dukket lille Dita opp...og jeg er bare sååå fornøyd!

Anonym sa...

Ja din bild på självporträtt är verkligen oxså orginellt.. kul att titta på andras. Så många olika och så fantasifulla alla på sitt vis.
Ha de kul och välkommen när du har tiden o oken på ännu en kafferast just på Kafferasten.
Tjingeling