fredag 3 september 2010

Nedstoppad i ...

..diverse lådor, korgar, hattaskar!, kassar och pappkartonger är allt "pysslet" mitt nu och nu återstår bara att stoppa mej själv i knopplådan..dvs sängen. I morn bitti  är det dax för HÖSTMARKNADEN igen. Vi är ett gäng som har fastnat för detta roliga sätt att få pyssla så mycket vi bara orkar för att sedan sälja   ALLT på höstmarknaden & julmarknaden i Brunskog . Vi  har roligt och träffar många härliga människor. Kameran är även den nedstoppad ska försöka ta en del bilder på både folk , miljön och saker...så i morgon kväll har jag säkert fått bilderna från kameran in i datorn..och självklart blir det ett inlägg av det hela...

......ooppps nu är det visst  midnatt ..igen..klockan ringer 06.00 så ...gonatt ..
♥...Pia


Ps...Kudden är inte svart, utan mörkt brun... i linnetyg förstås..:) ds.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, jag gick o la mig med en gnutta ångest o dåligt samvete igår!!
Kommenterade ju inte dina vackra kuddar o lyckönskade inte ens inför marknaden!
Jag bara babblade på om mina lakan, hihi!

SÅ, dina kuddar är gudomligt fina, antar att du inte kommer ha nån kudde med dig hem imorrn :-)
Lycka till, hoppas ni får sälja rubbet imorrn!!!!

Hälsn Jolin

Hannis sa...

God morgon=))
Lycka till på marknaden!
Tror som vanligt att dina fina saker som är skapade med känsla kommer att göra succé!

Kram Hannis

Husbilsresan sa...

Lycka till med försäljningen! Väldigt vackra kuddar...jag skulle handla av dej om jag var där =)
Ha en bra dag!
Kram/Gunn