torsdag 6 maj 2010

En låda som gjorde mej glad...

Skulle ju INTE visa något mer från badrummet. Inte förrän det var klart  ....hade jag tänkt !  Meeeeeeen så kom den här lådan och en till låda, hem med karl´n min  igår...Blev jag glad eller blev jag GLAD :)..Ja gissa två gånger..

I den ena lådan låg en BADKARSBLANDARE med HANDDUSCH  !! Och i den andra  lådan kranar i samma stuk, till tvättstället.....Nu fattas "bara" badkaret..men det kommer så småningom det med...:)..ja och så lite annat förstås, som rördragningar, el, osv......  hm  ja....Det tar sej sa, han som hade eld i håret...:)


Appropå mina maränger som jag bakade igår...  Jag fick ett litet gulligt mail från min lika gulliga son.... Lite kul var det allt,  så jag tänkte att jag kunde lika gärna dela med mej av detta till er..Ifall ni vill ta en kaka extra, till fredagsfikat i morn ..:).



Jag har kommit på det……………………. hur man skall väga sig!
Jag kan inte förstå att jag gjort så fel i alla år...



Nu måste vi lära alla hur man ska göra….. så vi kan ta en kaka till =)
Njut av livets goda! Ha det gott…




♥..Pia

5 kommentarer:

Känslans väg sa...

Ahhh, du härliga Pia - nu fattar jag äntligen hur man ska hantera vågen *ler*
Skulle precis stänga av datorn och gå och lägga mig, men så såg jag ditt inlägg och var ju förstås tvungen att kika in......
Ha en fin helg!
Kram Mia

Annika sa...

Jippie.... så ska jag göra... vilken toppenide... äntligen kan man väga sig utan att behöva stå på tå...:) o det vaet man ju hjälper inte...:) kommer att bli kanon i badet du.... o bilder vet du ju att vi vill se...:) så fota på du.... kranarna ser sköna ut... passar bra te tasskaret di... Ha en skön solig freda..... Kram Annika

Matilda sa...

Hej Pia!

Helt underbar idé gällande vägning. Jag tar till mig den till fullo!=)

Jag såg att du kanske ska på bakluckeloppis.Kul!! Jag tror att jag ska ha öppet nu i helgen, men jag vågar tyvärr inte lova någonting. Har varit väldigt sliten på sistone.

Om kroppen låter mig göra som jag vill så är jag där och just nu är jag på väg dit för att göra färdigt inför i morgon så planerna är iaf sådana.=)

Kramar till dig♥
Matilda

Unknown sa...

Vilken tur att du äntligen visar hur vi ska använda vågen - JIPPIE nu blir det kakor i helgen ;))
Underbara kranar, det ska bli så spännande att se dem på plats!
Ha en skön helg!
Kram Allis

Marie sa...

Ahaaa, jag har oxå förstått detta fel i alla år ;) Vilka snygga kranar ni har skaffat, var har ni köpt dessa fina?

Ha en fortsatt mysig helg, kram Marie