tisdag 25 augusti 2009

Gomorron....

... God morgon, är du riktigt vaken än? God morgon, har du sett nå' glatt i tidningen? Nej, det var väl längesen.Är du riktigt vaken än? Go´morron..se här kommer dagen...Vill du ha resten av den sången ..kika in här.. *** ..OCH solen skiner..och det är visst den stora EFIT dagen..
..då man tar en bild/foto VARJE timme.....åhhåååå..det var stora ambitioner det..MIN lediga dag.. Selmapromenad...doktorn kl 9.20....hämta barnbarn på dagis...få honom till att sova..städa...tvätta...göra färdigt en massa påbörjade saker..nää det sprack redan innan det började..det blev ingen EFIT för mej:(
..jag blev stressad..OCH det är inget bra kombination om jag ska till doktorn för att kolla blodtryck:)..
****
Ser ni mitt senaste pyssel..eller en liten glimt av det..ett av allt det där som jag fann i lekstugan vid röjningen...VAD DET BLEV ?..Kommer en helbild senare...när lugnet lagt sej igen... ..se you later.....♥..Pia

3 kommentarer:

Elzie sa...

Jaså, är det den dan. Hade jag ingen ANIIIING om, hihi.
Hoppas det går bra hos doktorn med tryck och allt. Och njut av eftermiddan med lilla barnbarnet.
Kram Elzie

Pillargontanten sa...

Inte ska du stressa igenom en Efit, prova nån dag bara, vilken som helst.... Det är ganska kul, man ser faktiskt vad man gjort sen :O)

Kamomilla sa...

Stressa lugnt vännen! ;)