fredag 10 oktober 2008

Då var det min (o)tur ......

.....att dator INTE funkar..För i morse lät min dator liiite för mycket... och när jag var hemma för att rasta min hund under dagen....snabbkollade jag även datorn ..JAG FICK INGEN KONTAKT MED YTTERVÄRLDEN ALLS!!!!..Panik och frustration ..VAD i ...hela världen gör jag nu...INGEN DATOR !!!..INGET BLOGGANDE..... Jahaja..det är bara så att NU får jag göra "annat"..och vänta snällt att min son kommer och hjälper mej.......Patrik...hm....det är nog inte "bara" fläkten ...hmm... Nu får jag ta reda på vad det var jag gjorde innan jag började blogga:)VAD nu det kunde var för nåt...får fundera på det.... Trevlig helg på er..trots allt.. ♥ ...PIA
Ps...sitter och gör ett blogginlägg på jobbet innan jag går hem ....OCH jag har redan slutat för dagen så det är inte på arbetstiden:)....ds...
DubbelPs..den enda bilden som jag kunde visa er idag var...den här änglabjörnen:)..Dubbel..ds

9 kommentarer:

Annika sa...

Ja då får du ta till livet före bloggen då:).... hoppas P dyker upp snabbt så du slipper klättra på väggarna hela helgen..:) ha det så bra... Kram Annika

Viola sa...

Just nu är jag på landet och får bara upp halva bloggen, prata om att man blir frustrerad, hoppas det ordnar sig, kram VIOLA och ha en skön helg

n o r d i n g å r d e n sa...

Usch så trist med datorn, hoppas det fixar sig snart, en trevlig helg önskar jag dig trots allt! Mari.

Kamomilla sa...

Tråkigt med krångel...Hoppas det ordnar sig.

Svante mår bra. han är himla busig och far omkring i huset som en vilding och tuggar på allt. Kisssar små pölar här och där...

ängeln i vitt sa...

Nää, fy tusan. Vet du Pia....jag lider med dig om du förstår vad jag menar :-( Hoppas att du är tillbaka med blixtens hastighet.

Kram Carina

Lena sa...

Vad händer och fötter...sicken otur!! Hoppas det snart kommer att lösa sig. Ha det gott...vi behöver snackas vid...vi höres!! Kram Anna ♥

LantlivsAnette sa...

Åhhh neeej !!
Data trubbel är inte roligt..hoppas att det fixar sig snart..
Ha det gott
Kram Anette

Vera sa...

Stackars Pia då!! Tänka sig att datorn vågar moppsa upp sig och krångla till det så... Hoppas den snart blir frisk så att du kan se att jag REDAN har uppdaterat!! Rekord skulle jag tro...
Ha det så gott så ses vi på måndag igen!!!!! Kram

C De-sign sa...

Hej
Ja, tänk vad gjorde man innan man hade en dator hemma.......???????? Märkligt vad fort man vänjer sig....och jag förstår din känsla av att vara "avstängd".... hoppas att datorn blir "frisk" igen!!!! Kram fr C