onsdag 22 oktober 2008

Dâ stänkte te litte igår kvällinga...

...osså ble dâ en litten krans av grannens korallkornell....... Tack Ulla ..dâ räckte te tre kranser...:) Lite spets förstås..Just nu så spetsar jag till lite här & där..jag har dock inte spets på allt tro inte det..nää för lagomt är bäst!! Ha en härlig dag..men förallt i världen..HÅLL I HATTEN ..det blåser ute idag....
♥ ..PIA
Ps..Jag syftar alltså på att min "kreativitet" är som bortblåst..men som sagt ...det stänkte te litte igår ..kanske ..kommer det ett rejält skyfall snart:)..ds

6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Nämen Pia !! Vilken underbart fin krans..inte saknar du ideer..du är så flitig ...jag gillar också spetsar, det blir så fint.
Jag kikar in så här lite snabbt, jag håller på och tömmer v-rumet och matsalen, himmel vad mycket grejer jag har...puuhhhh...
Men ojj vad jag är glad att det blir renoverat där nu..
Kraam Anette
P.s men Nisse tycker det är jobbigt, han vill inte gå på golvet där inne nu...

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ibland vet jag inte hur jag läser, men jag läste att du hade gjort en krans av grannens Kolakaramell...kanske berodde det på att jag var sugen på en sådan... inte vet jag. Tokigt blir det ibland iaf...hihi.
Kolakaramellen blev jättefin som krans!
Kram
Marie

Jenny Oak Fae sa...

Vad duktig du är, den blev ju jättefin ju..!

: )

KRAM, Jenny

<3

spetsar och änglar sa...

Riktigt fin krans du har gjort!

Inte kan man väl ligga på topp hela tiden med sin kreativitet eller att ha massor med idéer eller hur!!!
Du har verkligen varit kreativ och har en massa ideér!!!!Och mina känns som om dom ligger långt inne just nu.

Och så poppar du upp med en fin krans,när alla dina idéer är slut ;D ?????

Jag tror att du bara behöver ta igen dig ett tag från allt skapande så ska du se att det ordnar sig.



kramar
Heléne

Noll54/Eva-Karin sa...

Du ser, inte är du utan ideer!! Kransen blev ju jättefin!

Det går inte att klämma fram inspiration,,den bara kommer,,och då är den ibland svår att stoppa!!

Ha det gott Pia!
Eva-Karin/noll54

Anonym sa...

Jättefin krans,hur bra ide som helst...här skulle också behövas ett skyfall snart :0)
Kram
Agneta