söndag 6 januari 2013

Hm...får väl göra...

....en Sussie..;)

***
Jag sitter vid köksbordet ... väntar på att maten ska bli klar. Lax i ugn;))) 
Och att "bara sitta å vänta"... nää se det går inte....Efter en snabbtitt i fejjan
 läste bl.a att, granne med Selma ..(Sussie)
gjort ett inlägg via mobilen för första gången...
Det har jag gjort några gånger,  men tycker det vanliga sättet är bättre!

***
Men så sitter jag nu här å väntar...Gör ett inlägg tror ja..;) sagt å gjort ..
 Bilderna är "från" köksbordet där jag sitter på mitt nyinköpta
vackra, mysiga, gosiga, mjuka gråa fårskinn;)))

( Fast den här bilden tog jag med Instagram  igår;)
 Men förutom att sitta där på skinnet och gör jag detta  inlägget
vill jag oxå påminna om att ikväll avslutar jag min lilla utlottning ;)
 ( Namnen kommer imorgon eller på förändringstisdan i ett inlägg
så än finns chans!!!! om nån har lust att vinna en änglavinge..:)

***
Ja sä Pyssel dä ä mitt liv dä sä...förutom alla mina nära & kära förstås.;..;)) 
***

Och nu har jag fått fram lite lim & lite bilder och
 så ska se om det går att få till något kul!!
JDL är en stor favorit bland ide'magasinen ..
det här numret innehöll lite roliga vill göra saker...
fast man ska ju helst ha de där sakerna att göra det av oxå!!
Vilket jag inte hade!  Då får man hitta på nåt annat ...

Nu är nog middagen klar.... dax att avsluta blogginlägget  och käka lite nyttigt...
apropå det där nyttiga ...ni ser att godiset är utbytt ;)))

                                                    []...Pia   

4 kommentarer:

Anita sa...

Vilket fint skinn du har skaffat dej..har du problem att ladda upp bilder på din fina blogg ??
fattar inget jag ...jo kanske att det är fullt!! hur i herrans namn gör man då..en blogg utan bilder inte roligt de !! Anita från landet

Anita sa...

Vilket fint skinn du har skaffat dej..har du problem att ladda upp bilder på din fina blogg ??
fattar inget jag ...jo kanske att det är fullt!! hur i herrans namn gör man då..en blogg utan bilder inte roligt de !! Anita från landet

Anita sa...

bra med dubbelt upp haha !! endera eller

Arty sa...

fascinerar mig är alla bra idéer http://goo.gl/MKwDV