söndag 24 oktober 2010

Min söndagsbild...

..blev en bild som jag "rotade" fram  från nån gammal mapp i datorn! Jag har en del bilder och ibland får man ta och rensa lite bland dem. Som nu medan jag sitter och gör inget speciellt.. väntar på att det ska bli lite varmare ute, för att sen ta en promenad.

Men som sagt, just nu så gör jag inget.. Kom på att SÖNDAGSBILDEN   i  fabriken  skulle in oxå.. och vad skulle jag välja den här söndagen ??. 

Det börjar närma sej julmarknaderna och då är pysslet en stor del av det hela. Nu håller jag på att göra julkort och andra kort till marknaderna.. OCH det finns mycket som jag vill göra..ideérna  finns men inte tiden.
Har genom åren gjort en del TAVLOR.. som den här som syns på SÖNDAGSBILDEN.

Det är så himla roligt att göra dessa tavlor.. Det är bara att jag måste begränsa mej lite..kan bli  många annars:).. Som tur är blir en del sålda.. Så att jag får göra nya!!

En slags decoupageteknik  är det som jag använder mej av..samt lite färg och olika dekorationer som spetsar..knappar m.m.

Nu kanske jag kan ta en tur ut..solen glimtar till lite ..bäst att passa på att göra skogsfynden nu INNAN snön kommer..

 Ha en skön och go söndag..
♥...Pia

4 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Åååååh! Det händer så ofta att jag skrattar rakt ut när jag läser dina kommentarer. Nu fick jag nån inre syn av mig själv som röd tråd :-)

Du är fantastisk, det vet du va?!!!

Kram Sussie

Rummet för välbefinnande sa...

Jag är ju själv ägare till några sådana där ljuvliga Pia-tavlor och jag är så glad i dem.
Så du sitter och väntar på promenadväder du. Själv ska jag sätta mig vid datorn och jobba undan lite grand. Alltid skönt när man kan lämna ifrån sig uppdrag som är klara.
Sitter vid köksbordet nu och bara njuter av söndagskänslan. Levande ljus tända..... Åhhh det är mysigt.
Lite jobb blir det och sedan får jag nog ta och lägga ut fortsättning på bildkavalkaden från Borås tror jag. Visa vad jag köpte........

Ha en fin söndag!
Kram kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag ska också ta korgen och gubben och dra till skogs, behöver mer mossa. Fin tavla, den bilden är så jättegullig.
Kramar
AnnaMaria

Kamomilla sa...

Jättesöt söndagsbild!