tisdag 16 februari 2010

Test…


2010-02-15 023Testar gör vi Annika & jag.
**
En förklaring kanske behövs :)  Och som lyder,  som följer !! Idag "ledigatisdagenmin" bjöd jag hem min kusin Annika på en fika, med baktanke om att "lära" mej att göra en kudde. Annika kom och vi "gjorde kudden" vilket inte alls var så knôvvligt som jag trodde... En tygbit tillklippt av oblekt linne, tvättad och struken. Tygbiten  upplagd på köksbordet och så visade Annika hur jag skulle göra....Klart!! Bildbevis på allt detta kommer i nästa inlägg. Bilden ovanför var min kvittering till Annika..jag visade olika bildredigeringsprogram..Picnik, windows live writer m.m. Så bilden visar bara en test på hur jag gjorde i bl.a windows live writer.... OCH så  jag sa till Annika, att detta tar jag bort sen när vi är klara.... Vilket jag ju förstås glömde !!..Såg att jag fått en kommentar och då fick det vara kvar..:)..

**

♥..Pia
**
Ps...Annika fyller förresten år idag..så skicka en grattishälsning te henne HÄR.. så blir hon så glaaaaaaaaaaaaa....:) ds.

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jag tror att din mall, bloggmall alltså, gör att du inte får med hela bilden, när du gör den jättestor...
Jag hade samma problem i min fotoblogg, jag böt mall, till en som fyller hela skärmen, så syns bilderna i fullt format :O)