tisdag 16 februari 2010

Mera kuddsnack och …




…mera kamera/bildredigeringssnack:) Jag har  fått dille på bildredigeringsprogram ..ser det ut som. Frågade Irene som jag tyckte hade fina och roliga bilder, vad hon hade för program. Snällt svarade hon , att hon amvände sej av Photoscape.. Såklart testade jag det oxå. OCH det gjorde jag medan jag väntade i förmiddags på att kusin Annika skulle komma för att hjälpa igång mej med “tryck på kudde”.  Himla kul och bara lite svårt med programmet..Här är iallafall mitt första inlägg  med bilder från tryckeriet..
**
Ska nu sy ihop kudden ikväll och fundera på om jag inte ska göra nåt mer av det här tryckeriet nu när jag äntligen fick tummen ur :)
**
Kameran & jag blir bara mer och mer kompisar..idag hämtade jag ett uv –filter i butik dör jag köpte kameran ifrån. Passade på att få en liten förevisning och fråga lite om det jag funderat över . Några små smärre saker som jag gjort fel med och fick det tillrättat..NU kommer bilderna  bara bli ännu bättre & bättre *fniss*..
♥...Pia

4 kommentarer:

Annika sa...

Tack för sången...:) o senast... dä va goe vaffler.... o nu har jag kollat lite på dessa program o vi får se om det blir nåt av det..... Kram Kusin

Matilda sa...

Hej igen! Här har det varit fullt upp med besök ifrån Italien så jag har varit lite långsam med att svara.

Jag kommer ihåg ert besök i loppisen mer och mer nu, men jag har fortfarande inte riktigt lyckats sätta ansikten på er.
Hoppas det kommer snart.=)

Superfina kuddfodral ni gör, jag måste verkligen prova på det där jag med någon gång. Tror du att man kan klara av att få det fint även om jag inte är så bra på att pyssla med små saker? Fumliga händer kan man nog säga att jag har. =)

Kram på dig, Matilda.

Möllebacken sa...

Så fina kuddfodral, gillar den råa linlooken.
Ha det bra!
Kram/ Pella

LadyDi sa...

Hej hej! Vilket fint kuddfodral du gjort! Jag har provat att texta på fodral, men aldrig att trycka. Måste passa på att tacka för dina goa kommentarer i min blogg, alltid lika kul. När det gäller dekorationer så handlar jag mest i stans små butiker. Köper sällan nåt över nätet, men nu inväntar jag mässan den 6-7 mars, då får det bli shopping. Ska du dit?