fredag 19 februari 2010

Öppna “min” dörr..

zanzbilden av dörren
dörren nr 1
dörren nr 3dörren nr 1
... Bilden som jag använder till header / banner är en en av mina favoritbilder. Så pass mycket favorit att jag inte vill välja  någon ny banner . De där gammaldags bilderna har jag en viss förkärlek till och just den här bilden som kommer från ZANZ gillar jag.:) Jag har faktiskt frågat OM lov att få använda bilden och det var inga problem, bara man talar OM varifrån den kommer.
**
Mixtra lite bilden är nästa lilla favvisgrej ;) Särskilt nu när jag funnit Photoscape, där  jag kan  förändra bilden på många olika sätt, bl.a göra den ännu "äldre".
**
Vintern den är kvar ett tag till och som det snöar och snöar nu, lär de ta veckor innan det blir bart på marken. Fast å andra sidan så kommer våren ändå oavsett hur mycket snö det kommit .. och det är  ju alltid en tröst ... Jag har i allfall "tagit bort "snön på bloggen och vill nu göra lite vår här .. letar efter färger som passar bara. Får hålla mej till det som finns för, att lägga in nya färgkoder själv .. det kan jag inte än;)
**
Så nu hoppas jag att alla ni där "ute" får en skön och go helg .... till mej kommer sovaövergäster ... Till fredagsmys blir  det kycklingpaj med tillbehör .. och chips med dipp skulle jag  tro att minsta gästen vill ha till fredagsmys ... Så det återstår väl bara för farmor  och se till att fixa det innan kvällen ..

**
♥ ... Pia

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.