söndag 31 januari 2010

"Slumpen"..avgjorde..

...och så var det då dax för att dra en "vinnare" av den lilla örngottspåsen som jag sydde till 3 årskalaset ;)....
..Vem det blev ???..Jo, en Degerfôrsare..eller om hon kanske bor i dess närhet ?? Hon syr ??!! oopps !!!... målar vitt bl.a....skriver.. textar som en gud....pysslar....ja, kan i stort sett det mesta....så har hon en massa djur....Rottisar..katter...bor gör hon i ett vackert rött hus och såå springer hon på loppisar..och gör som jag ..draaaaar hem en massa roliga saker.. vill du veta mer om henne .. ..så verkar hon vara en glad "skit " ....ursäkta uttrycket..det var fiiint menat :) Hoppas att man får träffa henne irl...Vem vet....kanske en bloggträff i sommar....Värmland är ju inte så stort.....Ja, nu vill ni säkert vet VEM ??....Kika in här så träffar ni på henne i hennes LILLA VÄRLD ....
..Hoppas nu att hon gillar den lilla vintagepåsen ... säger jag och GRATTIS förstås : )
... slumptalsgenerator som jag använde mej av...... knappade jag in siffran 53..det var allså 53 stycken som "gillade" min utlottning :) en hade t.om. skrivit två ggr..men summa summarum ....det blev 53 st...och nr 21 slumpades fram..jag räknade till att det blev....HON... Men därefter så tänkte jag även som , att siffror är ju nånting som är på gång just nu....det läste jag i Jeanne `d`Arc Living.... ( lusläser den och är helt betagen :)
.. och därför tänkte jag till lite.....eftersom jag fyller år om några dar!! ....och födelsedagssiffran är just 53 ....varför inte lotta ut en liiiten överraskning???..Så nu gör jag det till HON..här.. har inte tänkt färdigt VAD jag ska skicka till henne men .....OM adresserna skickas till mej så fixar jag resten... ..Datatrubbel det har jag titt som tätt..idag var en sån där krångeldag..!!..error ..explorer hit och dit som inte vill ..fil saknas..osv..kanske lika bra att ta en yoghurt då...
Februari och ny månad i morn...härligt..snart är det vår..tjollahooooopp... och tusen tack för alla glada goa bloggare som ville vara med i utlottningen..riktigt kuligt att ställa till med fest då & då.... ...Pia

9 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Grattis, till HON!
Ja, du Pia, en bloggfika i stan kanske? En lördag förmiddag, kanske kunde vi få med oss några fler, fast de är ju dina arbetskamrater förståss...
Drullputta, Geta, Ewa, Anna Björn... Ja några i Arvika trakten förutom dig följer jag ju :O)

Birgitta sa...

Grattis till vinnaren som hade turen hos dej.
Fu
y vad kallt vi fått nu igen. Jag är trött på det nu.
Kramen

NICOLINAS BONING sa...

Fin påse...och grattis till vinnaren!

Mitt badrumsgolv är lagt som romber i ljusgrå och mörkgrå klinkers med en kant runt hela golvet i den mörka plattan.
Istället för golvlist har vi en halv mörkgrå kakelplatta på väggen, men jag tror att det syns på bilderna hur det ser ut.
Vi trivs jättebra med golvet...och jag är lite avis på att du har allt det roliga framför dig med planerandet och verkställandet av alla planer.
2 stycken t.o.m :-)

Lycka till och kramar/Birgitta

Majas skafferi sa...

Hej Pia! Vad roligt, måste kolla in "degerförsarn"..:)
Ja, bloggträff till sommarn! I Arvika?? ;) Det skulle vara hur kul som helst!

Ha det bra!

Anki sa...

Jippiiiii...den glada skiten här, haha!!!!
Ja nu är jag iaf en glad skit, tänk att jag vann! Tackar och bockar min vän...den påsen ska jag ta väl hand om! Jag mailar dig på stört!

Kramelikram!

Anki sa...

Pst, Du är ju bara för härlig!!...glömde jag ju säga i min iver, haha!

Kram igen!

Matilda sa...

Grattis till vinsten! Måste även tillägga att en bloggträff vore hur kul som helst!

Kram, Matilda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ett jätteGrattis till Anki, bättre vinnare kunde du inte ha fått. Blogg-träff är ingen dum idé, det får vi fundera på.
Må så gott
Kramar
AnnaMaria

AkH sa...

Gratulerar till vinnaren och tack för den fina utlottningen!
Ha en skön kväll!
Kram Anna-Karin
hemochting