tisdag 27 oktober 2009

Workshop..inspiration och...

...chokladprovning..där har ni onsdagskvällens händelse...OM man nu går en dag i förväg vill säga :) För i morgon är det tänkt att vi ..(nästan alla mina arbetskamrater ) ska träffas hemma hos en av oss och ha det trevligt...En kväll med go mat som ska innehålla lite av det koncept som kvällen handlar om..Hm..nu är hon allt lite luddig va??? ..Ja .. jag får skylla på att det är sent nu..haha...Men kanske jag kan återkomma och berätta mer ..efter den här Inspiration och workshopskvällen.. Men om jag säger... choklad...mat...oljor...tändsticksaskar ...pratglada ...pyssel...och säkerligen ännu mer ???....så har ni lite att grunna på.. ** Mina "askar" har knåpat ihop till Workshopen??.. förmodligen..så finns ideérna redan i huvuden på arbetskamraterna:)..
♥..Pia

12 kommentarer:

Hannis sa...

Det låter mysigt!
Pyssel och kanske godsaker.

Fina askar!

Kram Hannis

Bibban sa...

Låter spännande och mysigt, berätta mera sen :)
Kram

Viveka i Bläckhornet sa...

Det blir nog en riktigt trevlig pyssel och myskväll för er hör jag :)

Kram Viveka

Erre54 sa...

deliziosi come sempre sono i tuoi lavori
ciao from italia
Mr
wonderfull how your works are

Birgitta sa...

Full fart som vanligt minst 110. Akta så det inte går för fort.
Ha en mysig onsdagskväll.
Kram Birgitta

Maliva`s verden sa...

Hei Pia,tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.Masse fint hos deg også:o)Ang. butikken Zanz ligger den ikke langt fra svenskegrensa dvs.15 min med bil fra Oslo.

Marianne sa...

Ha, ha vad lustigt. På onsdag kommer mina arbetskamrater hit till mig på chokladprovning. Har pratat om det såååå länge men nu ska det bli av. Jag har skaffat lite diverse choklad.....dyr och mindre dyr....ocg vi ska njuta.

Majas skafferi sa...

Hej! Låter som en trevlig tillställning! Gillar dina fina tändsticksaskar, särskilt den lilla med "ikonbilden" som kikar fram i mitten :)!
Trevlig Helg!

Anki sa...

Låter härligt det där!
Å fina askar har du gjort igen!

Ha en härlig helg!
Kramis!

Myownhome sa...

Vilken mysig och pysslig blogg du har!
Hit kikar jag gärna in fler gånger. :)

Hoppas din kväll blev lika lyckad som den lät. :)
//Johanna

Annika sa...

Låter som en mysig, trevlig kväll. Fina askar! Kram Annika.

Vixen sa...

Vilka jättefina och vackra askar du dekorerat!