torsdag 20 augusti 2009

Inga nyheter precis...

...utan mer en upprepning av kort jag gjort förut..använder mej av de vintagebilder som jag fortfarande gillar mycket. Jag gör sällan två lika kort..utan de blir så att säga unika :)..och olika... Bilderna är i stort sett de som jag scrappat förut..det som är nytt nu är att jag stämplar olika ord och texter ... ...samt att det blir lite nya dekorationer som ex. lertags..här ett hjärta..
..det urgamla bibelpappret hamnar lite här & där..
..och naturligtvis ..spets...
****
Ps...måste rätta till det från förra inlägget..Jag skrev att jag inte gillade blått speciellt..DET är inte så att jag på något vis hatar blått..nää såå illa är det inte..det är bara så att blått är liksom inte min färg här hemma som jag i första hand väljer..utan snarare är det så att den får stå tillbaka för andra färger..som ...vitt..svart..grått OCH engelskt rött:)..sen att det kanske smyger in nån annan liten färgklick ..det gör det..absolut:)..
♥..Pia...och så är det redan fredag i morn ni...!!Gôtt ... ...Ett litet till bara...läste just inlägget hos Tusen ideér och en fröken..att hon nog är lite bloggskadad..som förevigade ett knippe lavendel på ett fat..fniss...jo vi är nog lite bloggskadade lite till mans..Eller kvinns då... Springer omkring med kameran i högsta hugg..tänker i bilder när man ser nånting pyssligt eller inredningsmässigt....vojne vojne ..VAD blir det tro??..men liite kul är det allt...fniss..om än småtokigt...:)

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du gör fina kort, jag gillar också Vintage-bilder. Håller med om färgerna också, fast i stugan har vi vitt och blått. Och Internet funkar än..fniss. Maken muttrade lite när han kom hem, men det fungerar. Och skärbrädan är gammal, vann den på Tradera, blev ganska dyr. Är stämplad under, men jag ser inte vad det står. Nu ska jag leta upp en bra tidning och gå och lägga mig.
Natti natti
AnnaMaria

Sara sa...

Jättefina kort! Ha en trevlig helg!
Kram

Fröken Fräken sa...

Nämen, nu blev jag ju sugen på att tillverka lika härliga kort. Okej, lägger till ytterligare en sak på pyssellistan. Undras när jag ska ha tid att göra allt..?
Jo, herr Fräken brukar också tycka till om mitt myckna fotandet... "Ska du nu fota till bloggen IGEN??"

Jenny Oak Fae sa...

SÅ vackra kort..!

: )

Tack för din omtänksamma kommentar!

Jag är inte listad hos någon specifik läkare, det heter istället att jag är listad hos "Dr Vakant", det vill säga den som är ledig...funderar på att byta Vårdcentral..!

TREVLIG HELG!

Kram, Jenny

<3

Anonym sa...

skön skön skön blogg

agneta

Anonym sa...

skön skön skön blogg

agneta

Pillargontanten sa...

Ja, du pysselmaja :O)
Nu har jag fått hem prismor, vann 6 st på tradera, så nu ska det bli fler små lampor :O)
Kram på dig!