tisdag 11 december 2007

Paket på posten...

...har jag fått idag....Men från VEM?????
Jag har ingen aning alls... men det var
väldigt söta och fina saker...ta en titt på
zinktagsen, med röda hjärtan hur gulligt
som helst....till fina julpaketet kanske.....
Så ett hjärta till..ett miniminihjärta i röd-
randigt tyg.... en kanonfin strut eller som
det heter grannländerna och som jag tycker
låter mycket finare ...kremmerhus... plus ett
fint kort och en bokmärksängel...Allt detta in-
packat så fint och juligt...men INGEN avsändare..
inte ett enda avtryck ...och nu är jag så nyfiken.....
Snälla .. om du läser detta så kan du väl tala om
vem du är:) Svenska..det är jag säker på och ingen
släkting..tror det är skickat från Falkenberg eller
något likande..???? Det är min stora fundering just nu...
*********
(Dopet gick galant..Alex sov hela tiden:)...och sången som
den kvinnliga prästen sjöng gjorde oss alla mer eller mindre
tårögda. En vacker sång från Ainbusksingers...Älska mej...)
(( Lite sjukdom blev det mitt i allt...storkusinen fick vinterkräkan ..bläääää :))
//PIA//

Ooppps...det var min hemlige vän som skickat dessa fina sakerna..hade ju glömt bort det den här gången ..får väl skylla på julstök och annat bök:)

9 kommentarer:

Sarah sa...

Hejsan!
Så spännande med hemligt paket! Skönt att dopet gick bra. Så orginellt att prästen skötte solosången. tur att inte min präst gör det ;-) kram, sarah

Eva Agnes sa...

Hemliga vännen har spelat tomte.
Du vet väl att vi skulle skicka i Gave Alongen..?
Kramar Eva Agnes
i Falkenberg
PS Hur kunde du se det? Jag trodde att allt gick till Alvesta en vända först hahaha
DS

Smultron och glass sa...

Så roligt med ett hemligt paket! Jättefina saker du fått!

LantlivsAnette sa...

Såå fina saker du fått..vet du jag fick ett fint paket igår..med två likadana tags i zink !!och ett vackert halsband..jag klurade ut vem det var ifrån (tror jag )jag hade varit den första att kommentera en dag hos henne..och då vann jag !!

Åhh vad bra att dopet gick bra...allt var fint och lyckat !
Här går också vinter kräk sjukan,syrrans pojk har fått det..usch man mår illa bara man pratar om det...hoppas att du klarar dig,några vitpepparkorn som du sväljer hela brukar motverka...
Ha det så bra Kram Anette
P.s Lill Nisse är så omöjlig just nu,löptikar du vet..han ska ut på nätterna,sitter och skäller i hallen..jisses..

Elzie sa...

Så fina saker du fått. Kul att vara med i "hemliga vänner" klubben och få så spännande saker.
Ha det så bra.
Kram Elzie

(Eller kan det vara åldern? *s*)

MiaMaria sa...

Härliga presenter...
Miamaria

Hem och Lycka sa...

Jättefin present du fick, jag skickade mitt hemliga paket för bara nån dag sedan och väntar nyfiket på mitt egna ;-) kram!

Designe sa...

Vilka fina presenter du f�tt! Va roligt!..Kram :)

Anonym sa...

Une jolie adresse que je découvre !
J'aime les étiquettes en fer et leurs coeurs rouges !!!