tisdag 4 december 2007

Nu idag har jag äntligen .....

...fått tidningen Lantliv:)
Gissa om jag väntat på den tidningen...
I slutet av juli??? just det juli...berättade Anette
om att det skulle göras ett repotage hemma hos
henne. Tänk er själva att gå och vänta såå länge....
Men nu så..har även jag fått tag i denna tidning..
jag prenumererar inte ..men ska faktiskt önska mej
den i julklapp:)..Men nu till Lantliv och Anette,
jag har suttit och formligen lusläst tidningen...
verkligen ett vackert hem...vi som följt hennes
blogg har ju fått se en massa fina bilder och
inte blev jag besviken på dessa bilder heller:)
Den där tvättstugan ..skulle jag jättegärna
ha själv och tänk alla fina tips man får.....
ojoj....ska kika en gång till nu...
Bilden har jag "lånat" av Anette...

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Wow..du..vad du är snäll alltså !!
Man tackar o bockar !!
Vad roligt att du gillade reportaget..dom är verkligen duktiga dom som gjorde det !!
Det känns så himla overkligt att vi är med där i tidningen...men jättekul förståss..
Jaa tänk vad du har fått vänta o vänta på detta..precis som jag !
Ser du att Lill Nisse ser lite ängslig ut på bilden där på trappan..han är ju såå rädd för blixten från kameran,så han hade gömt sig under sängen,jag fick locka o pocka fram honom..ser du nu, hans öron är bakåt..lilla gubben min...
Jag smygbloggar faktiskt lite på jobbet,det går att blogga i vår datakassa..mellan kunderna så bloggar jag..fniss..
Usch..säg inget åt syrran..fniss...
Nää..nu måste jag gå i säng..Nisse har redan gått upp..och gubben också...
Kram o gonatt
Anette

MiaMaria sa...

Ja visst har hon en underbar tvättstuga den skulle man bra gärna vilja ha....
Ska köpa tidningen i morgon sen så blir det nog en prenumeration...

Ha´det så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Jättefin sida och bra inredning. :)