onsdag 5 december 2007

Grått ute..


...grått inne:) Ja, idag har det varit något otroligt mörkt och grått ute..
Vad gör man då ? Jo, man passar på att pyssla & greja lite inne, så
man slipper gå ut i regnet . Inte ens Selma ville gå ut! Så jag sydde
en kudde i grått fuskpälstyg...det blev en bit över efter att jag sytt
en massa hjärtan. Jag gillar väldigt mycket det vita och vill gärna
ha ett vitt hem....men...hmm... jag har en hel del att göra innan jag
kommer så långt:) Jag har lite av varje känns det som nu....... grått,
engelskt rött, svart OCH för alldel lite vitt..men, men, det dominerar
mer med den fula gula furan än:). Så det blev en grå kudde idag......
****
Jag har lite dåligt samvete....hinner inte kika in till er alla bloggvänner:(
Det är fullt upp..födelsedagskalas, förberedelser till dopet, barnpassning..och liiite jobb!
På söndag ska mitt lille hjärtegrynet ..Alex ha sitt dop.. och mormor hon drar
sitt strå till stacken, därav lite för lite av tid till annat...
Så småningom så blir det nog tid över..
Jag har inte glömt bort er.....Ha det så bra alla "vänner" och jag återkommer lite då & då..

// PIA //

8 kommentarer:

Blommiga Karin sa...

Oj du verkar ha mycket omkring dig just nu,men det är du nog inte ensam om.Ha det så bra och jag tycker att du har fint hemma hos dig även om inte allt är vitt=)
KRam Karin

Eva Agnes sa...

Alla färgerna du nämner är fina. Jag kan tänka mig allesammans hemma och har det också.
Jobba inte ihjäl dig nu. Ta det försiktigt.
kramar Eva Agnes

Anna sa...

En jättefin hörna du visar upp. Kudden gjorde sitt där och vilket himla snyggt golv.

Vi ska inte ha dåligt samvete när vi inte hinner besöka alla bloggar - men ändå känner jag det så också. Jag brukar försöka läsa många, men jag hinner inte lämna hälsning hos alla. Jag tror alla förstår, och jag är säker på att ingen tar illa upp.

Ha en härlig kväll! Och så härligt med barndop på g.

Kram Anna

LantlivsAnette sa...

Go morron !!
Ojj vad du har mycke nu i veckan..dop o allt !!
Men vad roligt att du tog dig tid att sy en kudde..det gillar jag..och så himla fin den blev !!
Vad hemtrevlig och fin hall du har..för visst var det hallen du visade ?
Jag ska maila dig på en stund..
Ha det så bra Kram Anette

Anonym sa...

Hej! Vilken fransk blogg har du sett min ljusstake i? Skulle gärna vilja se!

Sarah sa...

Hejsan Pia!

Tack för dina kommentarer! Det känns skönt att det finns någon som har hittat till min sida *fniss*

Din gråa kudde ser jätteskön ut! (ack, den som kunde sy!) och ditt dopkort är super-gulligt!

Kram på dig! Sarah

spetsar och änglar sa...

Visst kan det bli mycket ibland!!!Vi förstår nog alla det.Men ta det lugnt vi finns här när du har tid!Din kudde blev så fin,ser så mysig ut.Ha en bra dag./Kram Heléne

MiaMaria sa...

Så vackert du har gjort det i din hall....mysigt!

Miamaria