fredag 28 december 2007

Ett helt år......





...har snart gått..och ett helt år har jag bloggat!! En tillbakablick ...här

Ja nu var det så här ..att jag gjort ett långt inlägg med många bilder och även lite text...tryckte på fel knapp..borta...men så brukar ju det sparas automatiskt..så ingen fara tänkte jag men..inte den här gången..snopet..inget sparat...så får se om jag orkar ..göra om det....tjingeling...
.....näääe jag orkade inte göra om det så det blev bara dessa två nyårsbilder....
***
Och förresten så är det nästan 50 ooo som besökt mitt lilla vardagsrum....DET tycker jag är nåt att fira oxå...kul ..och tack alla som lämnar roliga / snälla / gulliga och bra kommentarer..det är lika roligt varje gång att se vem som lämnar ett litet avtryck och vad som skrivs..Tack för det och fortsätt gärna..


1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Go Morron Pia !
Ojj ..är det redan ett år sen du började blogga..tänk vad tiden går alltså..jag har ju också hållit på länge nu.
Och vad många besök du har haft, det är roligt.
Jag kom just upp från källaren,jag slipade sista varvet sen blir det vaxning..puuhh..fyra varv fick jag måla denna gång,jag ska visa i morron vad jag målat.

Snart, klockan nio, då åker vi iväg till Piteå,lill Nisse ska trimmas,jag tänkte hinna borsta o kamma honom lite innan vi åker,jag orkade inte det i går kväll...
Kram Anette