onsdag 18 april 2007

Utelivet hos mej.....

.... är det nu dax att visa er alla....
*
..en skön vilstol.. från Zanz ..
*
...Vitrinen .....skyltar i vitlaserat trä som talar
om var jag håller hus, ute i min trädgård,
på stranden eller att jag "kommer snart"...
och förstås att du är Välkommen !!!
*

...till ett dukat bord... det ser väl gott ut?
*



...annars kan vi ta en tur ut på landet och ta
med en välfylld picknick-korg från Nordhjem !!
*


...men det går lika bra med ett gott

vin och en bit bröd i en vit trälåda:)
*


...kolla in grodprinsen som väntar på sommaren..
*


...och fåglarnas hus...
*

.. och deras pool :) och allt detta kommer från
Vitrinen som skulle kunna vara mitt alltihop !
Men tyvärr så... :) "bara drömmer" jag igen...

7 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Pia, Vilka otroligt fina grejer du hittat! JA tack till alltihopa!! Solstolen, fågelhusen och de små skyltarna är ju så fina, såna skulle jag vilja ha!! Nu blev jag sommar och picnicsugen!! Go natt. Mari.

Mia sa...

Nydelig stol, skulle gjerne hatt en slik en i hagen min... Og skiltene, som forteller hvor man befinner seg... Herlig med vår og sommer.

Anonym sa...

Vilka fina saker!!
Vill ha!! Men jag får
bara drömma jag också.

Lavendel & Romantik sa...

Det va ju många jag vill ha saker, det finns ju såååå mycket. Du får ha det så bra men här regnar det idag......Kram/Majsan

Anna sa...

Men hej, så många vackra bilder. Grodan är bedårande. :)

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Oj så fina saker, jag vill också ha allt!

anna k. sa...

Men såna härliga drömmar du drömmer!!