måndag 16 april 2007

Nu är det andra tider...

...och FARMOR kan ta vård av barn!!!!
Vilken tur för mej säger Isak....
som är hemma och är sjuk....
Det är jättesynd om mej som
måste gå på toan såååå många gånger!
Så har jag ju lite feber med....så det är
väldigt mycket synd om mej...
eller hur farmor? Visst är det ?
Åsså har jag fått lite näsblod med!!
*
Men igår hade vi roligt när vi åkte
linbana med pappa och farfar....
men du farmor vågade inte??
För visst var det så??
Joo... där går nog gränsen för vad
farmor kan göra för lille prinsen!!!

10 kommentarer:

Stina sa...

Man kan vara superfarmor ändå. Även om man inte åker linbana. :-) Kram Stina

Anonym sa...

Mormor vågar visst... Min mor har alltid fått ställa upp på Liseberg och annat för barnbarnen, för jag har inte vågat ;)

Lavendel & Romantik sa...

Hoppas att han blir frisk snart och du får ju träna på att åka utför....;-).....Kram på dig stålfarmor/Majsan

Anonym sa...

Gulliga ord. Hoppas den lille mår bättre nu. :-)
Trevlig kväll önskar en annan Pia

Anna sa...

Så härligt att ni umgås så nära. Hoppas den möjligheten kommer finnas kvar,att far och morföräldrar kan ta Vab. Det betyder så mycket för alla inblandade.

Hoppas han kryar på sig snabbt.

Ha det fint!

MODERN COUNTRY sa...

Den følelsen er vel den beste i hele verden, å vite at man har noen som betyr så mye for en og som man kan gjøre my moro sammen med! Javisst kan det være herlig å være på besøk hos farmor og farfar!
Får håbe den lille føler seg litt bedre nå ! Puss från Aina ;)

Husbilsresan sa...

Sicken go liten kille...du har tur du som får vara farmor till en sån liten prins.Och det ÄR synd om honom.
Det var väl bra att farfar vågar åka linbana i alla fall...och det finns säkert en massa annat som du är bra på istället.

Kram

Anonym sa...

Så godt for den lille prinsen at han har farmor, så heldig farmor er som har en liten prins å kose seg med. Håper han er frisk nå.

Lavendel & Romantik sa...

Tack gumman...;-) färgen är köpt på rusta och är antikvit,jag målar först täckande sen tar jag grovt sandpapper och slipar extra mycket där det brukar vara slitet.....du får fråga mer om du undrar något Kram/Majsan

Jennyshemochharmoni sa...

Det hade jag ingen aning om, att farmor kunde vara hemma med vård av barn. Lite utveckling har vi allt :)