söndag 25 februari 2007

Tillbaka från "scrapträsket".....



....och jag har landat i vardagen igen. Bilderna ovanför visar en liten del av gårdagen, för det var inte så lätt att ta bilder på alla scrappande tjejer...en del vill ju INTE vara med på bild:) får hoppas att ingen tar" illa upp"av dessa bilder (om så är, tala då om för mej så tar jag bort dom).... de visar iallafall hur det kan se ut när det sitter en massa scrappare på ett & samma ställe :) Det är väldigt mycket grejer en scrappare och kortmakare har... ett ordnat kaos kan man kanske kalla det....

Vi var en 40-tal tjejer i blandade åldrar som tillsammans scrappade en hel dag & kväll !! Hur kul som helst....Man blir förvånad att tiden kan gå så fort...men har man roligt så !!!

De två tjejer som ordnat och höll i det hela och som gjorde det suveränt bra...ska ha en jätte bamsekram från oss alla (det kan jag nog skriva, tror jag får medhåll)och ett stort tack...träffen var kanon tycker jag....Detta med att få sitta och scrappa så mycket och ostört är bra bara det...men sen allt det runt omkring..affärer som var på plats : Annas scrapbooking, Papper & sånt , Inky Wings motivstämplar, Lilla pappersbutiken, Sodak och Easer. Så pengar det gjorde iallafall jag av med..en hel massa om jag ska vara ärlig..visar mina saker i fel ordning...de kommer överst...har tydligen inte lärt mej än i vilken ordning bilderna kommer i bloggen :)

Så får jag ju inte glömma ..ALL MAT & FIKA SOM VI FICK......vi svälte inte precis...

Inga kommentarer: