söndag 25 februari 2007

Layout och kort som jag....

...gjorde i går på Vänerträffen... materialet är från
ett förbeställt kit och som skulle användas till att
gör ett kort... jättekul tyckte jag. Nu tar ju inte
kort så lång tid att göra som det gör med LO´n..

...så då gjorde jag ett kort till... med lite lånade stämplar...

..... den här gjorde jag utifrån en LO-teknikutmaning ....
den tävlingen gick ut på att utmana sej själv
med denna lista (se längst ner*) och använda så
mycket som man kunde. Sedan efter några timmar
så kunde LO ´n ställas ut med de andras alster
för omröstning och utlottning. Jag vann inte,
men fick ett roligt utlottningskit ändå...... :)
* svart/vitt foto, öljetter, brads, band, garn,
2 mönstrade papper, chipboards, pebbels,
något, doodlat, något stämplat, acrylfärg,
handskriven journaling, dymorremsa,
något chalkat, något rivet, utstansat,

....lite luddigt att förstå för den som inte vet vad scrapbooking är ....

4 kommentarer:

Karin sa...

Vilken härlig helg du verkar ha haft! Dina alster ser så proffsiga ut. Kul med utmaningen även om jag inte förstod vad allt innebar...
:)

Blommiga Karin sa...

hej!
Fina kort och album sida du gjort.Håller också på att syssla med detta.Har själv lagt in ett inlägg om en scrapbutik och fina papper på min blogg om du vill kika!/Karin

Anonym sa...

Vilka superfina saker du gjort! Impad!..jag har aldrig provat.

Anonym sa...

Helt superfina bidrag Pia. Jag fick med beröm godkänd av Linnea för hennes dörrskylt. Fanny ville också ha en så det får jag knåpa ihop under veckan.
Syns imorgon på jobbet.
Kram och nattinatti