måndag 19 februari 2007

I väntan på att kakan i....

......ugnen ska bli gräddad så kikade jag in till VITA HEM ...där fann jag en
NY sida SYSTER LYCKLIG så mycket gulligt det var där....


...prinsessa & prins kuddar...
....vad sägs om en VIRKAD polisbil.. :)

....trampbilsbrandbil ....



......"bilmatta" ja, det är en matta.....




........ett sagoslott.....


" go´groda "




............. skattkarta som matta!!!!......




... men vad är det här???

...jo, just det, en ljusslinga som kan hängas runt ett fönster t.ex..



..... ett stort dockskåp kan man önska sej...


... en tallrikshylla kan vara användbar på flera sätt....


......åhhh en sån drömsäng...



...liten soffa för barnrummet...


......och så till sist ett måste för barnrummet HOWARD FOTÖLJEN i beige

eller....

i

rött bara att välja priset ...äh, en baggis, bara 5.500 kronor....


......jaha det var lite smått & gott för barnrummet....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ha!!!! Jag vill ha!!!!! Jag vill ha!!!!!

Anonym sa...

oj, oj, oj....vet inte om jag törs titta in på den där sidan...jag blir så HA-galen...suck!

Blommiga Karin sa...

Fin virkad polisbil.Kanske bra till för de små liven som har en förmåga att kasta saker omkring sig!Tallriks hyllan med gosedjur var ju en kul ide.Den lilla vita bänken var fin...