måndag 28 december 2015

Tjugoåttonde december och blogga eller inte;)


Nio år sedan jag startade bloggen Vardagsrummet.  
Det är faktiskt ganska många år som jag skrivit och fotograferat kan jag konstatera;)  
Har tyckt det varit roligt och mycket givande.... 
sen händer det att livet förändras lite och bloggandet får stå åt sidan ... 
men hur det nu än varit /är har bloggen fått vila istället för att avslutas som tanken ändå var ett tag !  
Glad för det nu och en källa för mej att ösa ur i form av mina gamla ide'er när inspirationen behöver ny skjuts ;-)   
Det blir kanske inte ett bloggande i stort men nåt inlägg då och då  är helt okej.
Finns en del att "berätta" ändå ;) 
 ❤️...Pia

2 kommentarer:

Marie sa...

Vet hur du tänker, sj har ja ju nu haft en bloggpaus i 5 år :) ....men som du säger va d roligt att igen gåtillbax o läsa d gamla inläggen med foton på bla mina då små barn :) .....känner nu att d ä lite roligt o börja skriva lite här igen ....ha en god fortsättning på d nya året ....kram Marie

Uouo Uo sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


great work

تصميم مواقع





good job Beautiful! :)

حراج السيارات