söndag 20 januari 2013

Jo tack ...

... det går sååå bra så ;) men vad, undrar ni kanske.. ?  
Jo, de där förändringarna som skulle ske hos mej ...
 De sker...om än långsamt, långsamt.. men som dâ sägs.. 
Rom byggdes inte på en dag.. så icke min förändring heller;))
 Äta rätt & röra på sej..och så sen att våga göra nya saker.
Det är det som är förändringen just nu.. Skynda långsamt var det ;))

Äntligen så kom solen och det där  "lagomtvarma" vädret idag. 
Har tyvärr lite känning av den starka kyla  med nån astma liknade hosta, 
så några långturer blir inte av då när det kryper ner under tio på termometern!
Men idag kunde man inte klaga minsann.. solen t.o.m. värme.
Det var så skönt att gå så turen blev nästan för lång..blodsockerenergin ;)
Fyllde på snabbt när jag kom hem med frukter och vatten innan middagen var klar. 

***
Bilden tog jag med mobilen för instagram..
den visar ett gammalt skjul nere i vår hamn..
 När man vandrar så där helt ensam & med musik i öronen...
ser man omgivningen på ett vis, lite mer..
 än när det finns promenadsällskap med!
Så jag "såg" många fina bilder under turen;))

***
Förändring ? 
Ja, jag tycker det är väldigt bra att det sker nån sån..
 för att må bra det vill väl alla och den enda som kan 
göra någonting åt det är väl ändå bara jag själv..? 

***
Så nu är det en ren & skär egotripp som kommer ske framöver för min del;).. 
Låter väl bra *blink*blink*.. Har börjat och jag fortsätter med att måå bra;))


 []...Pia   

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...
Har tyvärr inte dessa servetter på nollan...en har vi haft tidigare....slut. Köpt på mig här o där ;)

Elzie sa...

Nog behöver vi förändring i olika mått och gäller det själva kroppen så skadar det nog inte, haha.
Hoppas du får en fin tisdag.
Kram Elzie

PS! Har du fått min adress?