tisdag 12 april 2011

Inte har jag dåligt samvete...

...inte ett endaste dugg, faktiskt. Så  nu.....
..målar jag den största mjölsikten vit! Varför inget dåligt samvete? Den lilla mjölsikten kommer från mina-leta-upp-i-uthus m.m-guldkornen-hemma-hos-föräldrarna-mina! Där jag genom åren funnit mycket kul och gammalt:) Den lilla sikten hamnar i diverse dekorationer i köket!
Men den stora.. som vanligt ett sånt där SELMAFYND.. dvs loppisfynd för en tjuga. Den är inte gammal och den är inte särskilt fin heller.Så därav inget dåligt samvete när jag målar den vit. HUR den blev..får ni se när jag lägger upp lite påskpyssel  till FABRIKEN ..ikväll:)
Men först ut med Selma på daglig långpromenad ..och en ledig dag ligger framför oss..Fyller den med allehanda pyssel:)..på återseende..
♥...Pia

2 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Ska bli spännande att se hur den blir vit, säkerligen mycket fin.
Ha en fin promenad.
Kram
Jessica

Pillargontanten sa...

Låter spännande :)
Både Selma promenad och pyssel :)