onsdag 19 maj 2010

Att ladda för morgondagens ...vårrus...

...och vad är bättre än att ladda med GODIS...

..så det har jag gjort
 i kväll..men bara lite grann.:)..


Var och handlade  mat och sånt där som alltid är slut i skåpen, nu i ikväll..Det var en välbehövlig påfyllning och när man  nu ändå är igång, varför inte  passa på att handla lite helggodis oxå...

Sommarvärmen tycks ha kommit nu och idag kändes det verkligen som SOMMAR..

....OCh vad får jag syn på i  hyllan... den där överdignande godishyllan..om inte en EN NY POLLY...och Polly som är såå gott.. POLLY SOMMER BERRIES..mmmm jordgubbssmak..vit choklad och den vanliga pollychokladen i en och samma påse..!! Så klart man köper en påse :)...

Provsmakade några och ..njaaa varför inte  det gick an ..om man säger som så:)...



Ja då var det dax för årets VÅRRUS som går av  i  stapeln..i Karlstad i morgonkväll.. Jag har bara varit med en gång förut ..för två år sedan..då regnade det.. hoppas innerligt att inte regnet kommer i mornkväll oxå..

..Tyvärr så kom pessimisten fram när jag såg väderleksrapporten ..såg inte så somrigt ut..!!

Men LIIIITE optimistisk får man väl ändå vara..så kanske sola i Karlstad dyker upp :)..återstår att se i morn....Tror jag tar en liten POLLY till..en med jordgubbssmak...
♥....Pia
Ps..Lite då & då ..när andan faller på..lägger  jag in lite bilder i den nygamla bloggen ...Bilder.. eftersom det blir en del bilder tagna nu:)..ds.

8 kommentarer:

Geta sa...

Mums vad det såg gott ut! Enligt YR.no kommer det INTE att regna i morgon och OM det skulle göra det så kommer vi själva att lysa upp tillvaron. T-shirtarna är mycket vackert gula nämligen :)
Kram.

Skogslyckan sa...

Oj det såg gott ut..blir ju gottesugen så här på natta timmen...har inget hemma, ah vindruvor får duga... Ha så kul imorgon.
Kram Pia

Anita/AniLi sa...

Hej,
roligt att du hittat till oss på Vilda Stamps,
önskar dig nu lycka till i Blog Candyn!

DT Anita

Pillargontanten sa...

Normalt sett, håller jag med dig, och ja, har man anmält får man genomföra, det är därför jag aldrig anmäler....
Det gick lite för fort när jag svarade den här gången, men nu har de fått tag i en annan istf mig :O)
Vårruset alltså, hoppas ändå att ni får en härlig kväll :O)

LantlivsAnette sa...

Gomorron !!
Åhh du, den Pollyn måste man ju prova, jag älskar polly tillsammans med kaffe...mmmm..
Hoppas nu att solen skiner då du ska vara med i vårruset !!
Kraaam Anette

Stina sa...

Mysiga bilder! Måste prova den där sorten.:-) Kram Stina

Kamomilla sa...

oj nu blev jag ju verkligen godissugen!!! Men nej nej... försöker verkligen hålla in på det där...

Anonym sa...

Hej Pia!
Vad mysigt du skriver.
Blev verkligen glad av att läsa och titta på alla fina bilder i din blogg.
Fann ett recept på ostbröd som jag provbakade. KANONGOTT! Åt det både som rostat med bara smör och med marmelad på. Lika gott båda delarna.
Kram och på återseende!
XL-Birgitta