torsdag 10 september 2009

Drömmar av silver drömmar av gu..

...ld det kanske inte är så ätbart & gott....Lavendeldrömmar däremot är inte så tokigt. Doftar underbart i köket gör det när man gräddar drömmarna....Mina kollegor får ....hmmmm..testa HUR det smakar i morn..:) Då är det min tur att bju´ på fredagsfika... Ser kanske inte ut som drömmar ska göra ..ni vet så där stora och pösiga..sprukna.. ljuvligt vita....men jag är nog ingen drömbagare hihi.....Fast ganska bra på att drömma..det vet ni att jag är iallafall...
Vill du oxå testa att baka och känna en underbar doft i köket, då finner du ett recept på Lavendeldrömmar här... ...♥.....Pia

6 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Dom såg ju jättegoda ut :O)
Skulle behöva en dröm nu jag....

Noll54/Eva-Karin sa...

Tack snälla Pia för goda recept!

Och du om allt går som vi hoppas så kommer jag också få smaka på livets efterätt om tre veckor,,,,,,pirrigt, spännande och underbart!

Ha det så gott och kram på dej!

E-K/noll54

hemma hos lilla mej sa...

Dom ser ju goda ut.1000 tack för receptet.Skojatt prova nya recept.ha en mysig fredag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dina drömmar ser ut som dom finaste drömmar, tycker jag. Dina arbetskompisar kan ta ett litet glädjeskutt som får smaka. Fredagsfika är numera ett begrepp, mycket tack vare din kompis i Kalix. Jag kan inte fredagsfika utan att tänka på henne. Det är bra, fika gillar vi, och bra recept gillar vi, Tack!
Ha en jättebra helg
Goa kramen
AnnaMaria

Birgitta sa...

Jag tycker dina drömmar ser jättegoda ut. Du får gärna bjuda på några.
Ha en mysig fredagskväll
Kramais Birgitta

Hanna sa...

Så gott det ser ut.
Hanna