lördag 23 maj 2009

Nyfiken på dagen idag...

...är jag väldigt mycket.....Ett litet äventyr börjar klockan 11 ..och jag vet ingenting om det :) Men är det hemligt så ...är det...Och det enda som jag vet är....Vi ska samlas på vårt jobb kl 11.. Vi, dvs 8 st. jobbarkompisar..två av dom har fixat detta "hemliga"......jag gissar på Ester........Gummistövlar skulle vi ha med oss???!..Nog om detta...ser ni min lilla betongklump på stolen....??detta var vad jag gjorde i förrgår..det skulle ligga och brinna i ett dygn eller så..jag kunde inte hålla mej längre...men först for vi till Skattkärr..
..för att kolla på den store lille fotbollsfantasten..Isak...
..men när jag kom hem..så var jag bara tvungen att kolla OM det torkat dvs brunnit färdigt..
....nääääästan..:) Fast bara nästan klart....
.......så blev resultatet av ett blad...mer kommer när det brunnit klart alltsååå..NU åker jag på hemligt äventyr..sooo long...
♥ ...PIA

8 kommentarer:

Pieni Lintu sa...

Bladet är vackert!!! :)

Vera sa...

Hoppas ni hade det bra. Synd att jag inte kunde hänga på. Själv står jag i grytorna och fixar thaimat för fullt. 5 rätter tror jag det blir. Smaskigt....med friterade bananer till efterrätt.
Kram

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Sätter mig en stund vid datorn, för det regnar och åskar här nu, dunder och brak, så lilla Nisse är sååå rädd, han gömmer sig alltid på toaletten när det blixtrar, känner sig väl säker där !!
Så du är på äventyr idag, ohhh så spännande, skynda dig och berätta sen !!
Kraam Anette
P.s Ibland kan det vara så att när man ska kommentera på en blogg så försvinner det liksom, men gå ut från den sidan, då kommer rutan upp igen, jag vet inte varför det blir så ibland..du sa ju att det blev så hos mig...

LantlivsAnette sa...

Nämen jag glömde ju...vilket vackert betongblad du gjort !!
Du kan du !!
Kraam

Kamomilla sa...

Jättefint! Jag har länge varit sugen på att testa det där...

Hoppas du får en trevlig kväll!!!

Rummet för välbefinnande sa...

Hoppas du haft en bra dag med mycket spännande och hemligt.....
Ett litet avbräck från målandet alltså :-)
Ja, det är inte så dumt Pia!
Själv ska jag bryta av med att laga lite mat - sen blir det tillbaka under filten i soffan igen. Se en film kanske...... IGEN!!!!!! Tror jag tagit igen allt i filmväg som jag inte sett på flera år *ler*
Ha det fint!
Kram Mia

Pillargontanten sa...

Gud va spännande med nåt hemligt :O)
Jag är i alla fall hemma ige, ramlade varken i plurret eller i Tallinn...
Hoppas du haft en underbar helg!

Sara sa...

Va fint det blev!
Kram