fredag 1 augusti 2008

Fyra glada laxar...på vift..

..ja, det var vad den HÄR kallade oss
fyra, när vi idag for på vift ..igen.:)

..och det var HIT vi for...igen:)



..Jag köpte en lykta!!!!..jag som inga lyktor har förut.
Det är just vad jag har det ..och en hel del oxå..så när
jag kom hem med den här fina lyktan ...fann jag inget
ställe att ha den på....NU MIA skulle jag behövt dej
här....tar du uppdrag på att styla lite:)???

Ni som bor i närheten av Västra Värmland och nära

gränsen...Absolut ett måstebesök hos Hem T Går´n

ska ni göra.....Min favoritbutik:)..kanske märks..hihi..

.....PIA

Ps.... jag var där i går på torsdagen.... nu har hon ändrade öppettider..ds

6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Gomorron Pia !!
Åhh du..vilken fin lykta,den passar ju jättebra där du har ställte den..lyktor kan man inte få för många av..hii..hii..
Du, kolla hos mig sen,på kommentarerna, den första jag fått idag är från hon som jag mötte på min gata,du minns hon från Tyskland !! Hennes hund en westie heter Kira,du kan kika på hennes blogg nu när vi har hennes kommentar..lite kul...
Ha det så bra,jag ska äta frukost nu i verandan för det är för kallt ute,det blev kallt efter åskvädret igår...
Kram Anette
P.s himmel vad du gör mycket kul nu på semestern,rantar på loppisar,och till Mia..lyllos du...

MiaMaria sa...

Hej!

Men vad mysigt en tur till Hem T Gårn....

Dit skulle man ju kanske någongång.....

Nej, här blir det ingen festival....här ska vi ha fest i kväll....

Må gott pia!
MiaMaria

A home far away sa...

Lyktor kan man väl aldrig få för många av eller hur? Jättefin var den:_

Kram Gunilla

Lena sa...

Halloj! Den glada laxen som oxå köpte en likadan lykta har äntligen funnit en plats för den...det blev uppe på skåpet. Där hamnade oxå en vit potta, lite gamla inbundna Allers, en damagane (hur det nu stavas?), en vas och trådkorgen jag köpte hos Mia förra gången. Jag är tillfälligt nöjd...kan tänka mig att det kommer ändras lite då och då! Ha det bra och tack för sällskapet. // Laxen ♥

Mitt Egnahem sa...

åh vad mycket kul du hinner med Själv rustar vi för stort kalas (i trädgården, o det ska regna...)så jag har INTE öppet lördag. Må-ti-ons 10-17 är det dock öppet igen. VÄLKOMMEN! www.nyhemsbyggnadsvard.se

LantlivsAnette sa...

Haslloj..jag är i butiken ännu..men snart får jag cykla hem..
Det är sååå himla kallt ute nu..brr..hoppas att värmen kommer åter..
Du,ikväll ska vi inte göra nåt speciellt,bara äta gott och lata mig,jag köpte faktiskt färdig potatis gratäng och rostbiff i skivor..mmummss..
Den färdiga potatisgratängen är gjord här i Norrland och super duper god,man bara värmer den i ugnen med lite ost på..ibland får man vara lite lat..
I morron jobbar jag men sen Söndag,leedig...
Kram Anette
P.s jag smet iväg en liten sväng idag på en loppis,det blev 3 gamla böcker och små trägrejer som man hade då man stoppade strumpor förr...alltid något ;)