fredag 28 mars 2008

Fredag och helg....

...med Lets dance, jo men visst så måste jag se
vem som vinner ....just nu paus och jag tror
att TINA kommer att ta hem skon:)......
men det var fredag det...i morn så drar jag till ....
Pengarna kommer att gå åt som smör i solsken..
Men vad gör väl de´...när man får ha de´ så kul:)
Vi åker 7.00 på morgonen och med fikakorgen
...och polarna ..Sara och Lena inpackade i bilen..
ja, och jag också så klart:)..En heldag med
bara scrapsaker såååå långt ögat når..de´ni:)
Psssss......Tina vann...det visste jag väl:)
Ha en trevlig helg...återkommer med lite scrapsaker på söndag.....
Må väl och heeeeej..//PIA

16 kommentarer:

MiaMaria sa...

Så klart att Tina vann!!!!!!

HA nu det så gott i Göteborg och låt pengarna rulla....

Miamaria

LantlivsAnette sa...

Åhh du vad roligt ni kommer att ha det...du kommer att bli alldeles tokig där bland alla fina papper och stämplar..hii..hii..
Visst var det roligt att Tina vann...men Tony var min favorit också..dom var såå himla duktiga alla..
Nähäpp Anette , det här duger inte upp o jobba nu,jag har bestämt mig för att börja slipa o måla trappen nu...
Ha det så bra och rapportera sen..
Kram Anette

stina sa...

Åh vad jag blir avundsjuk!!! Vill också gå på mässan! Jag var där i höstas men hade inte möjlighet att åka nu! Men vaddå jag spar ju en del pengar ialla fall!! Ska bli kul att se vad du hittar! Ha en trevlig mässdag! kram stina

Lilla Blanka sa...

Hej Pia!
Åh vad kul med mässa!!! Kan tänka mig att det är hur mycket som helst att frossa i där!
Japp, jag trodde att Tina oxå skulle vinna, hon är ju för go så det var bra tycker jag :) Men jag gillar Tony också så det var väldigt jämnt tycker jag..
Kram
Mia
Ps Utlottning på min sida :)

Tina sa...

Så klar "Tina" vann...:-) Hård konkurrens trots allt faktiskt...Tony var inte dålig precis, men Tinas sista dans var outstanding... sen har hon ju så himla fint namn... Kram Tina

LantlivsAnette sa...

Hallo..nu sover nog du..men jag med Taxi verksamheten måste hålla mig vaken..äldsta dottern ska snart hem..så jag bloggar lite så att man håller sig vaken..
Ooopppss det hade varit en syn det..att se Pia i pyjamasen på stan..hii.hiii..gud så hemskt,typiskt mitt i natten,men tur ändå att det var sommar..jag drar alltid på mig täck byxorna ovanpå pyjamasen uti fall det skulle hända nåt,nu på vintern..
Nästa helg får karln i huset agera Taxi,för då jobbar jag...också är jag så himla kvälls trött..
Men det är bäst att ställa upp dessa tonårs åren...man har nog igen det sen..men det är som man brukar säga -små barn små bekymmer stora barn stora bekymmer..man har liksom inte samma koll..eller kontroll..
Kram Anette
p.s vad spännande att få se alla vackra papper o tillbehör som du köpt..

Jes/Vita villa vila sa...

Kikar in & säger hej!

Fin blogg du har. /Jes

C De-sign sa...

Så kul med mässa! Hoppas vi får se lite av vad du köpt och vad det blir av det!!! Här skiner solen idag! Underbart!
Kram fr C

Lavendel & Romantik sa...

Hej gumman hoppas att ni får det riktigt kul..Och låt pengarna rulla du Kramiz/Majsan

Kamomilla sa...

Måste väl vara rena himmelriket för alla scrappare, den där mässan! :)

Signes Vind sa...

Jag kom inte iväg på mässan - var där i höstas men hoppas få se något av dina fynd här på bloggen.

LantlivsAnette sa...

Gomorron..jag sitter här och pustar ut efter helgen med en kaffe kopp..helgerna ska man ju egentligen vila upp sig på..men jag har ju kört Taxi och målat..hii..hii..
Så det ska bli riktigt skönt att få komma till jobbet idag..ingen målning där inte..
Ha det så bra,jag antar att du har sorterat och ordnat i dina scrap saker i helgen,nu då du köpt in mycket nytt,,
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

Hoppas att du har repat dig efter helgen..jag vet hur det är..man blir såå trött i huvet när man är ute på turne..
Är jag vaken länge på kvällen (som nu i helgen då jag körde Taxi..)då ringer det i öronen så det är inte klokt..
I dag är det ju Första April..få se vem man lurar idag då..hii..hii..
Vet du..trappen har jag målat med grundfärg och sen ett varv täckfärg,halvblank..allt är vattenbaserat,hoppas att det håller..jag är såå nöjd nu när den är vit,jag kan bara sitta och titta på den...
Nisse han höll sig borta från den då jag målade,han går inte upp i trappen på dagarna,utan på kvällen då vi går upp o ska sova,då går han..lite roligt..så han behövde jag inte passa..men katten..ojj.ojj hon slirade i färgen,jag fick stänga in hennne på toan illa kvickt...
Ha det så bra Kram Anette

Elzie sa...

Lyckans dig som kom iväg till mässan. Hade gärna gjort det själv men hade ingen att åka med. Så är det ibland.
Ville informera dig om att jag har bytt adress. Kommer inte ens in på min blogg och kan skriva om det där så istället får det bli så här. Den nya adressen är: http://essemia.blogspot.com. Hoppas vi ses där.
Kram Elzie

MODERN COUNTRY sa...

Åå, så gøy ,ed Scrap messe!! Håper du hadde det kjempegøy og fikk med deg hjem en hel masse saker. Og det var det nok ikke vanskelig å få til regner jeg med :)

Ha det så godt!
Klem Aina

Anonym sa...

Gokväll! Är lyckligt hemkommen från en shoppingtur i Karlstad. Tänkte visa lite bilder men det körde ihop sig. Får nog förvarna om att det snart ringer en "vansinnig" kusin vars dator gör precis som den vill. Kan ju inte se ut hur som helst i bloggen väl. Kusin-vitamin.