måndag 17 december 2007

Hjälp behövs av datageni :).....

Ja, jag har problem med min blogg....som det
kanske syns så visars bara halva bannern......
och inte vet jag hur man rättar till det......På
redigerarsidan visas hela bilden???!!..Finns det
någon som kan berätta för mej HUR jag gör för
att få en HEL Banner???...... Ja, det tror jag .....
så nu väntar jag på svar från er:)..// PIA
..Ps....vad jag förstår så ser en del hela banner och
en del , liksom jag ...inte mer än halv..så nu har jag
tagit bort den ett tag så prövar jag om några dar:)

4 kommentarer:

Marie sa...

Hejsan Pia, hoppas allt är bra i vintermörkret, jag ser du pysslar på för fulla muggar. Jättesöta hjärtan, vad kosta de vita? Jag tänkte och önska dig en riktigt GOD JUL, hoppas du får det lugnt och skönt. Ha det gött kramar från mig

Lina Gardelid sa...

Vad jag kan se så ser jag hela bannern! Har du ändrat upplösning på skärmen nyligen? Lycka till att lösa ditt problem!!

Annars skulle jag säga:

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!!
Samtidigt vill jag önska dig en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram Lina

LantlivsAnette sa...

Jaa..du..inte kan jag hjälpa dig..jag kan inte alls det där !
Hoppas att du fixar det på nåt vis..
Idag så kommer det ut ett hemma hos reportage från mitt hem i lokal tidningen..jag väntar på länken så att jag kan lägga ut den på min blogg...man kan även se en film hemma hos mig och se mig prata..ujjj...Kolla in lite senare..
Hoppas att allt är väl nu där hemma hos dig i allt julstök..här hinns det inte julstökas så mycket.Men jag har ju haft jul sen i oktober..men lite städning vill man ju hinna med också..
Kram Anette

Blommiga Karin sa...

Hej!
Jag har oxå haft problem med det,men jag tror man får redigera bilden i paint tills du får rätt storlek...Söta änglar du har på din blogg./Kram Karin