lördag 8 september 2007

I väntans tider......

..... och snart...snart...blir jag mormor.....:)
Så jag tar en liten bloggpaus nu har jag tänkt..
Det har jag redan gjort ifs sedan några dagar....
Lille, lille "skrutten" har börjat förvarnat att han
vill ut i stora vida världen, ut till mamma & pappa.
Det var tänkt att han skulle komma först 17 okt.
men det bryr han sej inte om:) så nu har jag
varit och köpt lite mindre kläder...storlek 44...
i färgerna....mörk brunt, grönt och vitt...
sockorna har storlek 10-12 och är sååå små..
Så ...nu sitter jag (läs, vandrar runt) "bara" här
och kan inget göra ...Bara, bara vänta.... och vänta....
Jag önskar er Alla en trevlig helg...på" återseende".
****PIA*****

23 kommentarer:

Stina sa...

Vilka söta kläder...


Märkena finns hos Fridas Gård. Kramis

Eva Agnes sa...

Ack så sött, sä sött. Tänka sig. Det är "bara" arton år sdedan mina barnbarn kunde ha sådana små kläder.
Passa på och njut. Rätt som det är ska de börja egna liv och hem.
Kramar Eva Agnes

Lavendel & Romantik sa...

Åhhhh.Vad mysigt....Men jag vet hur det känns att gå runt och vänta...Min lilla skrutthöna föddes 2v.för tidigt..Jag hoppas att allt går bra och att ni får snusa på eran lilla bebis snart..Isak väntar väl också på kusinen förstår jag Ha det bra Nästan mormor Kram Från Majsan som redan är mormor...Lycka till

Kreoline sa...

Du må være en lykkelig ventende mormor, det blir spennende med en liten baby. Håper ikke det blir lenge å vente på den lille.
Ha en trevlig helg.
Kram fra meg.

MiaMaria sa...

Tack för titten!
Hallon gården ligger på Herrgårdsgatan 9 Karlstad. En alldeles nyöppnad butik.
Vad kul att du ska bli mormor.

Jag ska kolla lite extra på din blogg. Kul!

Jag såg att du hade med mig som länk. Ville bara säga att du inte skrivit Vitt hus med vita knutar utan Mitt hus med vita knutar så då blir det lite fel men länken är rätt.
Gud vad petig jag är!

Du får ha`en bra helg! // Maria

Husbilsresan sa...

Oj, vad spännande och vad roligt att bli mormor.Jag hoppas ju att det blir min tur också snart =)
Och vilka söta kläder du köpt...tänk att det finna så små...
Ha det så bra nu....slit inte ut golvet =)
Massa kramar!

hulukvarn sa...

Lycka till önskar jag dig!

kram

Mindi sa...

Hejsan!

Jag hittade hit från EWAs sida. :)
Oh sån mysig blogg du har... så ljuvliga bilder och så vackra hjärtan!!! Jag ser att du tom säljer sånna och jag blir ju så-å sugen. :) Ska se om jag hittar din mailadress... ;)

Stor söndags kram

MINDI

P.S Vad spännande med liten bebis!!!! D.S

Mindi sa...

Hi-hi... men fötter???? Vem kan det ha varit? Jag har inte minne utav några fötter??? Berätta om du kommer på. ;)

Kramis
M I N D I

Anonym sa...

Oj Vilken lycka o spänning...
Du blir en bra mormor!!
Kram Tilde

Lallis sa...

Åh,så spännande!
Min syster fick barn nu i augusti, 5 veckor för tidigt, men han vägde faktiskt 2600 gram, rätt så stort har jag fått för mig för att vara så tidigt född ändå. Håller tummarna för att du snart(och mamma och pappa såklart) får hålla lilla knyttet i famnen!
Kram Lallis

Hem och Lycka sa...

vad spännande! och vilka underbart söta kläder, kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj så spännade, all lycka till och ha en fortsatt bra helg! Mari.

Lotta sa...

Åh vad spännande! All lycka!!!

Kram
Lotta

Eva Agnes sa...

Björn har köpt ett nytt kök på Ikea. Jag har varit med som bärhjälp. Och jag kan säga så mycket att det jag syr ska direkt till hans kök. Skaffar man nya skåp drar det med sig. Eller hur?
Kramar Eva Agnes

LantlivsAnette sa...

Sååå gulliga o söta små kläder...
Nu är det spännande eller hur mormor Pia ?
Kramar i massor från mig Anette

Spets och snor sa...

Oj så härligt att bli mormor. Nervöst och fantastiskt! Kläderna var bara hur fina som helst. Lite retro, det gillar jag. kram på dig!

Maria sa...

Så mysigt och spännande! Hoppas att allt går bra!!

Interiørhuset sa...

Gratulerer så mye! Så stas det må bli å bli bestemor=) Nydelige klær.Kos deg masse og ha det riktig så flott mens du tar deg fri fra bloggen=)

Marie sa...

Vad spännande det måste vara. Fina bebiskläder du har köpt.

Ha en bra vecka.
Kram Marie

Anonym sa...

Åååhhhh neeeejjj....du ska bli mormor!!!
Ja, det överträffar ju allt annat....jag kan tänka mig att det är en fantastiskt härlig känsla!!!
Jag kommer att bli alldeles "tossig" när det blir min tur...:=)
Men iofs så hoppas jag det dröjer ett tag till...för mina barn är lite för unga ännu....tycker jag! Och sedan har de ju precis flyttat ut...så nu vill jag nog ha några år när jag kan vara lite "ego" ...:=)
Ha det så bra nu och jag önskar dig lycka till med mormoderskapet...kram!!!!

LantlivsAnette sa...

Go morron mormor !
Vad härligt att allt gick bra..nu längtar du tills du får hålla i knytet förstår jag..Ha en bra dag Kram Anette

LustochLängtan sa...

Åhh,vad mysigt man vill bara hålla i dom lukta och gosa.Jag vet hur du känner,är oxså mormor till två pojkar. Jätte söta kläder.
Lycka till med nya barnbarnet!
Kram Anita
PS.Gosa och mys mycket nu..dom blir stora fort.