söndag 8 juli 2007

Jaha, nu har jag OXÅ ramlat dit på.....

...dessa...hmmm "FOPPATOFFLOR"...
som jag dyrt & heligt lovat mej själv....
ATT ALDRIG JAG SKA HA SÅDANA
HEMSKA , FULA, FÅNIGA SKOR PÅ MEJ!!!
Jaha, så kan det gå...när man minst anar slår
den där ...köplusten till...och vips så har man
då ett par SKÖNA, GOA,VITA, KANSKE
INTE ALLT FÖR VACKRA TOFFLOR....
på sej.......MEN de kommer väl till pass,
i dessa blöta & regniga tider:) eller hur???
Så visst var det bra att köplusten vann över fåfängan!!
*
Ett litet tillägg bara.... nu har jag lärt mej att de kallas för crocs....

10 kommentarer:

Stina sa...

Haha...Dom har jag ätit opp. Puss

Stina sa...

När du kommer så plockar jag fram mer. Vill också ha PRCIS vita såna...

Interiørhuset sa...

haha ja slik kan det gå...jeg har tenkt det samme når det kommer til å ha dem på meg selv,men jeg begynner å tenke at de er jo så billige og sikkert såå gode, så du skal ikke se bort i fra at jeg blir eier av slike også...hihi

LantlivsAnette sa...

Go morron !! Precis så har jag sagt om de skorna...men dom som använder dom säger att dom är gudomligt sköna..så jag har beställt ett par på vår sportbutik i stan, ett par i silver så det matchar olika kläder..fånigt va !..ska ha dom på jobbet..vi har så hårt golv där, jag har alltid så ont i fötterna och benen,,få se om jag får några ,det är ett tag sen jag beställde dom !Så du har köpt ett täcke till ! Spännande, du måste visa det...
Igår var snabbaste svängen på Ikea i historien tror jag..en timme sen var vi ute !Jag fick min porslinsho och en snygg kran till den..karln min var så nöjd att det gick så fort ! Kram Anette

Handplockat sa...

fniss jag kännde som dej
nu har jag åxå trillat dit

=)

Anna

Anonym sa...

Det är de skönsate skorna som finns, helt galet goa. Jag själv är inne på mitt 2.a par, de första blev så utnötta förra våren/sommaren så hålen i sulorna gör ont =) Så vill jag inte ha det igen, så jag har köpt två nya så att det alltid kommer finnas ett par som är någorlunda hela *fniss*. Det nya paret är eller va kanske jag ska säga....Vita =)

Ha en trevlig dag, och är INTE fåniga skor =)

Elzie sa...

Här är en till som har ändrat åsikt. Provade min kompis skor häromdan och dom var ju helt gudomligt sköna. Så det får bli ett par såna när jag kommer till stan härnäst. Och ett par vita, tack!!
Kram Elzie

n o r d i n g å r d e n sa...

Ola la... vita var inte fel!! Det är inte ofta man ser!! Jag har också trillat dit, har ett par svarta och ett par ceriserosa, inte originalen då utan jag har köpt B-modellen till mycket lågt pris men oj, de ÄR fula men så himla SKÖNA!! De svarta har hänt jag haft på jobbet, de är perfekta för det men de andra har jag endast på gården! ; ) Min sambo tittar bort varje gång jag tar på mej dem, så fula tycker han de är! ; ) Foppa runt i dem du på semestern! Mari.

Granne med Selma sa...

har ett par Foppaskor själv - eller nja... "Delar dem " med dottern... Rosa... hm...fast de är sköööna!

Lantliga drömmar sa...

Har också ett par Crocs på jobbet - svarta!
Tycker de är jättefula, men oj så sköna dom är!! Finns inget bättre! :-)