måndag 21 maj 2007

Aj..ajajaj...


...det gör ont!! Nu är jag hemma, efter det lilla vår ruset:)
För att jag INTE skulle få skavsår, så tog jag mina väl
använda sandaler.... Vad fick jag ...jo skavsår på stortån...
Dryga 10000 tjejer sprang, gick eller lunkade de 5 km..
JAG lunkade ..för inte gick det fort de första km...:)
Sen fick vi väl upp liiiite tempo.....men det tog mej
.....1 timme och 13 minuter!!!! Helt otroligt....länge..
...men vi hade roligt iallafall. Det regnade till att börja
med sen blev det bättre och bättre och när vi skulle
åka hem kom den berömda sola i Karlstad fram :)
Som tack för att vi genomfört "RUSET"..fick vi en liten
medalj...!!! OCH picknick korg med wraps plus tillbehör....
Självklart måste mitt sällskap (polarna på jobbet:) få en stor kram ...
Caroline, Lena A., Lena G, Sara, Agneta, Stina,
Malin och Karin...för att de är så gooooa... & bidrar med mycket skratt...
NU blir det till att gå och sova..för i morgon är det en ny dag..igen...
*

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

God morning !!Aj aj skavsår är inge kul..medaljen är fin (och kudden som du lagt upp foten på ochså..hi..hi..)Ha det så bra..kram Anette

Elzie sa...

Uschiamej! Sånt gör ont. Och när man måste använda skor också. Ajajaj.
Vad roligt att det är så olika datum på vårruset. Här (Växjö) var det i början på maj nån gång. Var inte med själv i år (tyvärr) men det går alltid runt Växjösjön och det är en sån fin väg.
Hoppas tån "kryar på sig" snart.
Många kramar från Elzie

Anna sa...

Stort Grattis för att du genomfört det! Det vet i attan om jag skulle klara det i den formsvacka jag är i nu. Bra jobbat!

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Bra jobbat. Tiden är itne allt, man ska ha roligt oxå :)

Interiørhuset sa...

gratulerer det var bra jobbet=) Får håpe det gnagsåret blir bedre...du kan lage en bøtte med grønnsåpe og sette foten nedi,da blir det raskere bedre=)