tisdag 3 april 2007

I morgon är det .....

...... sista dagen före påsk som jag jobbar!
Det är en trött påskkärring idag, så det
blir väldigt lite bloggskrivande ikväll...
Jag har visserligen varit "ledig" idag,
men har haft det hektiskt värre...
Varit på mammografi och mitt ordinarie
besök på hörselvården, allt på en och
samma dag. Åkte tidigt i morse till
sjukhuset (8 mil bort). Passade på att gå
i en massa affärer mellan besöken :) åkte
sedan några mil till för att hämta Isak,
(barnbarnet) på hans dagis för att sedan åka hem .
Grabben ska vara hos oss några dagar......
Jag ska jobba i morgon och då får han
följa med till "mitt"dagis . Det är något som ska bli
kanonkul, tyckte han innan han somnade ikväll....
Vi ska ha påskfirade, så det blir extra spännande.....
Sen tar vi helg...han & jag...gärna i en paviljong !!!!
Bilden är från Jeanne darc living...

2 kommentarer:

Blommiga Karin sa...

Trevligt att gå på lite shopping och låter kul med påsk firande i morgon med barnbarnet.
Fin paviljong du hittat en sådan hade man ju inte tackat nej till.
Glad Påsk på dig!

Lotta sa...

Underbar paviljong, sån skulle man ha!

Ha en underbar påsk!
Kram från Lotta